Ik wil leuker gezelliger en meliger zijn grappig ofso xd.

Hoi!.
De laatste tijd voor ik mr nogal somber en gaat alles mis. Ik wil daarom graag wat vrolijker worden en meliger echt een hele erge lachbui ofso of gewoon droge heumor oké het komt misschien heel dom over xd maat hoe word k dat xd?maar ik heb nog 1 een stom leuk iets:

Ik ben echt heel erg verliefd op een jongen al aantal maaanden en krijg hem gewoon njet uit mijn hoofd daardoor kan ik me niet goed concentreren op school en ik weet niet goed wat ik moet doen en hij weet ook al dat ik hem leuk vind! Perongeluk ! En hopelijk weten jullie het :anguished:?

Xxliesanne

Contact zoeken met die jongen? Misschien vind hij jou ook wel leuk
En alles positief benaderen

Whoops, dubbel

Melig worden gaat vanzelf

Zet wat leuke vrolijke muziek op en ga iets doen wat je leuk vindt, dan word je vanzelf vrolijk, toch? =D

Tja das wel waar xd maar hoe moet ik contact met hem krijgen dan?

Tja das waar xd maar met at verliefdheid ik ben hopeloos pff!

Meer?

Nouja, zit hij bij je in de klas of bij je op school?
Als hij bij je in de klas zit is het wel makkelijk: dan knoop je gewoon eens een gesprekje met hem aan, als hij niet bij je in de klas zit kun je al eens beginnen met oogcontact maken, hem toevoegen op hyves (ja geen idee, misschien helpt dat hihi) maar voor de rest zal je toch echt iets moeten ondernemen.
*stiekem, ben ik een kneus wat jongens betreft. maar hey, ik probeer gewoon te helpen he =D*