ik wil langer haar!!!

heei allemaal. ik wil echt langer haar! het is net tot bij mijn schouders. heb vroeger altijd heel lang haar gehad zelfs bijna tot aan mn kont. tot ik een keer besloot het te knippen. sindsdien bleef ik het knippen en nu laat ik mn haar ongeveer weer 6 maanden groeien. alleen het duurt echt lang! heeft iemand een idee waardoor het sneller groeit??

uh, niet?

O god, weer zo’n topic.

ER ZIJN GEEN WONDEREN OM JE HAAR LANGER TE LATEN GROEIEN.

Sommige mensen zeggen dat die pillen werken voor haar, nagels en huid, maar verder, nee.

Geduld.

Goed verzorgen, mooi houden en dan groeit het best snel.
Mijn haar groeit als een malle.

Ik heb niet gelezen dat je daar 16 moet zijn, heb ze ook gebruikt toen ik 14 was.
Ik merkte niet dat me haar sneller groeide, maar me nagels werden in ieder geval wel steviger.

Gewoon geduld hebben en wachten.

Ik heb gehoord dat dit helpt:

gewoon wachten meid! niets aan te doen…

Hier zijn al heel veel topics over, even de zoekfunctie of google gebruiken!

Ik ben ook al drie jaar bezig en nu begint het eindelijk pas weer een beetje lang te worden…

Nog een aantal jaar wachten en anders extentions!

Ik zou gewoon wachten :slightly_smiling_face: . Die pillen of speciale producten lijken me ook niet zo gezond omdat je ook nog jong bent.

Vooral geduld!! En je haren niet verven en gewoon heel goed verzorgen. Maskers gebruiken etc. Ik heb gehoord dat je haar met brandnetelthee ook sneller groeit. Dat moet je dan in je haar doen en even in laten trekken. Of het helpt weet ik niet haha, nog nooit uitgeprobeerd. Er zijn wel van allerlei pillen voor je haar inderdaad, dat helpt ook goed! M’n vriendin gebruikt die van de kruidvat en heeft nu haar dat ze bijna nooit hoeft te knippen en het groeit goed door.

Alsjeblieft wacht gewoon. Die pillen helpen alleen als je er in gelooft en je ziet wat je wil zien…

Gewoon wachten, en je haar goed blijven verzorgen/

Etos

Ik heb mijn haar tot op mijn kont gehad, heb het vier jaar geleden laten knippen tot een boblijnn en nu is het weer diezelfde lengte. De sleutel is toch echt veel geduld. Ik heb mijn haar ook maar drie keer laten knippen in deze periode, omdat ik meer niet nodig vind en mijn haar niet dood is ofzo. Ik gebruik geen rare pillen, maskers of zalfjes, ben zelf behoorlijk ziek geweest afgelopen jaar. Ja ik laat de natuur gewoon z’n gang gaan en ik ga het van de zomer weer lekker kort laten knippen. Mijn haar doneer ik uiteraard aan de pruikenstichting.