Hoi,
Ik wilde altijd al graag lang haar hebben. Vroeger had ik veel krullen dus alles krulde op, maar nu heb ik meer slag/krullen, die zodra je er met een borstel doorheen gaan pluizig zijn en breed staan enzo. Ik moet nu dus elke ochtend mijn haar nat maken, maar dat heb ik er wel voor over! Het is nu redelijk lang (als het nat is tot mijn bh-bandje) Nu had ik echter een paar vragen.
-
Mijn vrienden merkten vandaag en gisteren op dat mijn haar beneden lichter was. Is dit dood haar, of niet? Want zo ja, dan zal ik het tot mijn schouders moeten laten knippen ongeveer volgens hun (zelf zie ik de kleurverschil niet echt in de spiegel, maar daar is het ook redelijk donker…)
-
Nu was ik vroeger altijd zo van ‘ik ga nooit meer naar de kapper, ik wil lang haar hebben’. Nu weet ik dat dát juist slecht voor je haar is, en ik heb het ooit een jaar ongeknipt gelaten… Dus het werden gespleten punten van gespleten punten. Nu probeer ik een goede planning te maken van wanneer ik naar de kapper moet gaan. Maar weet een van jullie om de hoeveel tijd je naar de kapper moet gaan, als je lang haar wilt hebben? Ik had eerst gelezen om de 3 maanden, maar toen zei iemand tegen mij dat je het om de 6 maanden moest doen, dus ik ben nu heel erg verward. En moet je dan alleen de dode punten laten knippen, of net iets meer?
Hopelijk hebben jullie een antwoord op mijn vragen. Ik heb het hard nodig!
xx’Emily