Ik wil kleinere borsten(borstverkleining)

Hallo (:
Ik ben een meisje van bijna 14 jaar oud. Ik ben redelijk groot voor mijn leeftijd en mijn gewicht is normaal.
Vandaag was ik een nieuwe bikini aan het zoeken voor deze zomer omdat al mijn andere bovenstukjes te klein zijn. Ik ben naar 3 verschillende winkels gegaan om bikini’s te passen. 1 winkel met heel veel sportievere bikini’s (banana moon,esprit…) en 2 lingeriewinkels. Ik vond geen enkele bikini die mij paste. Toen heb ik het opgegeven,ik was moe van al het passen. Ik heb BH-maat 75D. Ik ben het echt beu dat ik nooit een leuke bikini vind! Als we gaan zwemmen met school krijg ik ook heel vaak opmerkingen over mijn grote borsten. Vriendinnen zeggen soms wel: ‘woow,ik zou willen dat ik zoveel als jou had!’ Maar geloof me,dat willen ze niet. Ik wil het ook niet meer! Ik heb vandaag met mijn mama al serieus gepraat over een borstverkleining omdat ik hier echt wel mee zit! Ik ben dus wat gaan googelen en heb uiteindelijk iets gevonden: Bij jonge meisjes, die al vroeg erg grote borsten hebben, kan liposculptuur de borst afdoende verkleinen en bovendien de verdere groei van de borstklier sterk remmen. Indien de ingreep tijdig gebeurt, kan zodoende ingrijpende borstverkleinende chirurgie later vermeden worden. Er blijven dan geen littekens zichtbaar. Wie weet hier iets meer over en zou ik dit doen?

Onverstandig. Je groeit nog.

Dus dan krijg ik nog grotere borsten?Geweldig–’

Misschien wel. Maar als je lichaam groeit komt het waarschijnlijk wel wat meer in verhouding.

Dat kan. Het lijkt mij verstandiger om sowieso nog even tot je 18e te wachten.
Bij de v&d hebben ze wel leuke bikini’s, ook in die maat. Ik heb 75D.

Nee, je groeit nog… en je kan naar mate je wat ouder wordt ook kleinere borsten krijgen… dat je vet zich meer verspreidt. (moet je niet letterlijk nemen)

dat is al het 2e topic erover vandaag.

als jy een borstverkleining wil moet je het gewoon doen, ik heb et al een keer in de cosmogirl of girlz gelezen een meisje dat het gedaan had en daar uiteindelijk heel bly mee was maar dat was volgensmij ook vooral om rugpijn ofzo

echt? Wil je met alsjeblieft de link van het andere topic sturen? (:

misschien kun je ook iets in het andere topic vinden? (:

http://forum.girlscene.nl…ning/list_messages/187007

ik zou nu nog geen borst verkleining nemen later kan het allemaal in verhouding zijn! maar ik snap ontzettend dat je hier mee zit, want ik heb zelf namelijk hetzelfde en ik voel me in strakke topjes ook niet echt fijn omdat het er niet mooi uitziet enz

@GODSAVETHEQUEENdankjewel! Maar jammer genoeg ben ik hier niet veel mee…
Alleen: thank God dat ik geen rugklachten heb!

Je zegt dat je borstverkleining wil omdat je geen leuke bikini kan vinden. Maar heb je ook lichamelijk last? Zoals last van je rug? Want grote borsten is niet altijd gelijk aan kromme rug of zo.

Je moet gewoon wachten tot je ouder bent.

Bovendien denk ik dat dat tekst wat je gevonden hebt van een plastisch(?) chirurgie die geld wil verdienen van jonge meisjes die nog in de groei zijn en grote borsten hebben en er van af willen.

Ik heb niet alleen last met leuke bikini’s of BH’s vinden.
Ik vind het ook vervelend dat ik hier veel opmerkingen over krijg.
Vaak slechte,soms goede,soms kan ik er niet echt uit opmaken of die persoon het slecht of goed bedoelt.
Als we met school gaan zwemmen vooral,dan krijg ik enorm veel starende blikken en opmerkingen.
Maar ook als ik gewone kleding aanheb krijg ik vaak starende blikken en soms opmerkingen.
Ik trek me dit best wel fel aan.

@UseGoogle
Ik vind dat geen reden voor een borstverkleining, sorry. Maar als het alleen maar om ópmerkingen gaat. Daar moet je je overheen zetten. Iedereen heeft altijd wel wat te zeuren.
Ik vind persoonlijk dat je zoiets alleen moet doen als je écht lichamelijke klachten hebt.
Daarbij moet je ook nog wachten totdat je ouder bent, je weet nog helemaal niet hoe je lichaam verder groeit.

Trek het je gewoon niet aan. Als ze staren moet je gewoon zeggen ‘jaloers of zo?’.

@ICExCold: ergens heb je wel gelijk: de enige ‘lichamelijke klacht’ die ik heb is dat het soms wat pijn doet(en heel vervelend is) met het sporten. Misschien moet ik me erover zetten maar het gaat toch altijd in mijn achterhoofd blijven.

Kan me ook niet voorstellen dat je moeder er serieus op in zal gaan. Ze zal in ieder geval beter moeten weten.

@Kloot:ze zei zelf: ‘misschien over een paar jaar.’
Dat is misschien ook het verstandigste.
Ik zal nu maar gewoon mijn zoektocht naar een bikini voortzetten.
Heeft iemand tips in welk model je borsten kleiner lijken?