Ik wil je graag adviezen en tips geven over afvallen!

Ik val nu af met begeleiding en ik vind het leuk vind om tips en adviezen mee te geven, aan andere girls die ook willen afvallen! Ik ben nu 16 en daarvoor is het me nooit gelukt met afvallen, maar nu is het mij eindelijk gelukt! ik ben nu ruim 10 kilo afgevallen, ik moet er zeker meer want ik heb wel ernstig overgewicht. Interesse? Laat het hier weten en ik kan je noten! :slightly_smiling_face:

Wauw goed gedaan ! Ik ben inderdaad ook wel benieuwd hoe je 't hebt gedaan :slightly_smiling_face:

Ik ben ook wel geĆÆnteresseerd! Heb niet ernstig overgewicht ofzo, maar wel een buikje waar ik vanaf wil. Knap trouwens! :grinning:

Ik ben ook wel geĆÆnterresseerd! Ik heb dezelfde leeftijd en bij mij mogen er ook ZEKER wel wat kilootjes af. Hoe heb je dit gedaan?

Oh dit is handig! Ik ben ook 16 en ik wil afvallen alleen is het me nog niet gelukt!
Hoe ben je afgevallen?

ik ben ook wel geĆÆnterresseerd, ben 15 en wil ong 10 kilo afvallen! ben inderdaag ook heel erg benieuwd hoe het je is gelukt!

^ Ik ben altijd best kritisch, maar dit lijstje hierboven ziet er best netjes uit! Tenminste niet zo achterlijk weinig maar gewoon goede hoeveelheden. Ik zou wel een beetje variƫren bij ontbijt en lunch en op sportdagen nog wat meer eten, maar het ziet er uit als een gezonde manier om af te vallen! Goed gedaan! (:

Als je 5x in de week 2 uur sport, moet je echt wel bijeten hoor. Jouw plan zal dan niet zo opgesteld zijn (je lijstje ziet er wel best okƩ uit, daar niet van), maar dat betekent nog niet dat het enkel zo gaat.

Melkje bedoelt (denk ik) meer dat dit wel een goed lijstje is, maar meiden die intensief sporten (bijvoorbeeld 5 keer in de week 2 uur) meer moeten eten omdat zij ook meer verbranden. Dat dit een goed lijstje voor jou is wil niet zeggen dat het voor iedereen goed is.

Er is Ć©Ć©n algemeen topic over gezond afvallen: http://forum.girlscene.nl/forum/food-sport/gezond-afvallen-samen-afvallen-4-lees-de-beginpagina-261611.0.html

Dit zodat we goed in de gaten kunnen houden of het niet toch ongezond wordt. Dus sorry, maar ik zal helaas je topic moeten sluiten. Je mag natuurlijk wel (gezond) advies geven in het bestaande topic.