Ik wil iets nieuws!!

Ja hoor, ik heb weer een van m’n momenten dat ik in een sleur terecht kom…
Ik ben lui en lamlendig en nutteloos en saai, :stuck_out_tongue:
heb totaaal geen motivatie voor m’n huiswerk…
Heb alleen maar zin om te slapen en te eten.

Ik moet wat nieuws hebben!
Ik moet uit de sleur!

Een probleempje: ik zit erg krap bij kas, en ik doe al volleybal en fluitspelen, dus het mag niet duur zijn. Iemand tips?
Of sowieso tips om wat minder lam te voelen?

:stuck_out_tongue: Sorry dat ik jullie lastigval met m’n gezeik trouwens !

Dat heb ik ook best vaak, alleen ik heb geen idee hoe je het kan veranderen :’]

Haha, sorry ik moest even een beetje lachen toen ik jouw gebruikersnaam weer zag.

Misschien kan je een hobby zoeken die geen geld zoekt? Of zoek een baantje, dat is ook wat anders en daar verdien je ook nog geld mee om andere leuke dingen te doen. Verder zou ik je huiswerk maar wel gewoon maken. En zoek wat andere contacten, andere mensen betekend meestal ook weer een beetje vernieuwing.

Up
Ik heb hetzelfde probleem!

Misschien moeten we eigenlijk gewoon accepteren dat het af en toe saai kan zijn, hoort er ook bij :’]

Haha, ja, sorry :stuck_out_tongue:
Maar aangezien ik het de laatste tijd steeds meer heb dacht ik,
misschien moet ik maar een nieuwe hobby ofzo gaan zoeken.
Ik heb pas ontslag genomen van m’n baantje in de supermarkt want het was doodsaai :stuck_out_tongue: Dus ik zoek nu idd nog iets nieuws…
Maar thanks voor je reactie!

Ja daar zit wat in :stuck_out_tongue:
En de tijd gaat ook zo laaaangzaaaam…

ik heb echt hetzelfde, maar nu hang ik gewoon de hele tijd rond op gs in plaats van hw maken hehehe eeh dus ik kan je denk ik niet helpen of ga eens window shoppen, kijken wat ze hebben opschrijven en uitkijken tot de dag dat je weer kleed/zak geld krijgt :grinning:

Heb er ook last van, eigenlijk heb ik het al superdruk met school, maar heel weinig motivatie. Met vrienden dingen doen helpt meestal wel wat :slightly_smiling_face: Een leuk baantje zoeken helpt vast ook wel, dan leer je ook weer nieuwe mensen kennen…

Ik heb het ook.
Super druk met school! Heel erg veel repetitie’s verslagen en so’s enzo maar totaal geen zin om te leren.

Wat ik meestal ga doen klinkt echt heel er stom:
Stap op de fiets fiets een uurtje ga weer naar huis en ga dan je huiswerk maken. Lukt bij mij altijd maar misscien kan je met vriendinnen afspreken om samen huiswerk te maken. Als ze tenminste dicht bij wonen.!

ja dat heb ik ook heel vaak :stuck_out_tongue:
maar ga:
-cupcakejes maken en dan versieren(ik zag laatst zulke leuke, met marsepijnen bloemen en kleurstof etc) (o, koop cupcake boek)
-ga vrijwilligerswerk doen? bij asiel, vogelopvang, iets?
-ga een stukje fietsen als het mooi weer is
-doe iets creatiefs met kleding
-ga mediteren :stuck_out_tongue:
-ga iemand irriteren
-maak een lijst met dingen die je nog nooit gedaan hebt en wil doen. En dan ga je ze doen :relieved:
en verder weet ik het ff niet

Dat zijn goeie :grinning: Thanks!
Het is echt zo lang geleden dat ik hw met een vriendin heb gemaakt…Ze wonen niet echt dichtbij maar dat maakt niet uit.
En fietsen werkt inderdaad :slightly_smiling_face: Doe het ook wel eens.
Nu regent het, maar voor de volgende x zal ik het onthouden :slightly_smiling_face:

Heey

Dat ken ik, dat heb ik ook de laatste tijd. Wat bij mij altijd helpt is iets doen met vriendinnen echt wat DOEN xD Zelf doe ik meestal niet zo film, meestal film kijken ofzo. Maar doe eens wat anders, ga een keer een taart bakken, kleren veranderen door er dingen op te naaien, je hoefte het niet eens te dragen gewoon even wat anders!:]

Goeie tips :stuck_out_tongue:

Maar van dat laatste word ik alleen maar nog chagrijniger…
Omdat ik bijv. nog op school zit en er geen tijd voor heb met huiswerk enzo.
Oww ik wil zo graag geslaagd en afgestudeerd enzo zijn en dan weg hier uit dit saaie dorp :grinning: Dan kan ik gewoon al die dingen doen.
Daarom voel ik me alleen maar nuttelozer :stuck_out_tongue: Haha.

Hmm, ik had dat eerst ook. Ik had ook geen zin om huiswerk te maken en te leren enzo, alleen maar om te slapen, tv te kijken en te eten. Maarrrr toen bleef ik zitten en dat maakt het nog 3 keer zo erg. Dus als ik jou was zou ik beginnen met je huiswerk maken en misschien wat vaker leuke dingen die moet je vriendinnen en dan komt de rest vanzelf wel weer.

ja ik word ook helemaal gek van school! ik wil reizen enz :relieved:
maar met die laatste bedoel ik ook geen grote dingen, ook gewoon kleine dingen, om een keer iets anders te doen snap je :stuck_out_tongue:
Ik dacht bijv een keer he ik heb nog nooit een beschuitje met pindakaas gegeten laat ik dat doen.
Het was heel goor, maar het was leuk om te doen :grinning_face_with_smiling_eyes:

uhmm maak je huiswerk en ga daarna de beest uithangen? :stuck_out_tongue:

okee… nuttelloos up dus.

Hahaha geweldig!
Ik wil idd ook heel graag reizen :grinning:
Maar ik zal is gaan bedenken wat ik ook nog nooit heb gedaan… :wink:

Als ik me verveel ga ik iets maken. Gewoon een raar haardingetje met een strikje ofzo. ^^ Of ik maak een tekening en ga dan experimenteren met potloden, ga kleding ontwerpen of grafitti letters maken van m’n naam.

Of ga buikspieroefeningen doen of hardlopen. ^^ Is gezond. =)
& huiswerk maken is opzich ook wel chill toch?
muziek er bij op, iets te drinken erbij?
antwoordenboek erbij. onee laatmaar. x)