Ik wil het doen, maar twijfel..

Ik ben 14, en mijn vriend is 15.
Ik heb hem al gepijpt en afgetrokken en hij heeft mij gevingerd en gebeft.
Alleen, we willen wel verder en hebben er ook gewoon over gepraat.
Ik ben voor mijn leeftijd best wel volwassen en hij ook dus we weten waar we het over hebben.
En ik wil het wel doen, maar ik ben bang dat er iets mis gaat en dat ik dan zwanger raak.
Dat is hetgene wat me tegenhoud en ik weet niet hoe ik er vanaf kom.

ik ben nu 15 en ik was ook zo oud toen ik in jou situatie zat, heb nog steeds met hem, maar denk er wel heel goed over na en weet met wie je het doet, of je hem echt kan vertrouwen en dat hij echt van je houd want sommige jongens willen meisjes vaak alleen maar voor seks, heb het zelf gelukkig niet meegemaakt maar weet wat je doet en als je er goed bij voelt dan moet je het gewoon doen, en het is jou keuze en laat je vooral niet dwingen.

hoop dat het advies je gaat helpen :wink:

Bedankt voor je reactie!
Ik weet dat het goed zit, heb al 2 jaar een relatie met hem en voel me echt op mijn gemak.
Had jij dan ook die angst dat het mis gaat?

Word een trio met iemand ofzo ga het niet doen op je 15de ik snap dat je het wil maar het is niet verstandig! Verzin iets anders maar geen sex!

X

14 wtf

Sowieso bij twijfel niet doen

Als je twijfelt, zou ik nog even wachten als ik jou was.

Ik ben iets ouder… maar ik moet zeggen ik heb veel blunders gehad.
Maar als hij echt van je houd maakt het niet uit dat het niet perfect gaat, jullie komen er samen uit en lossen het samen op mocht dat het geval zijn.
En gebruik sws een condoom of ga aan de pil. Angst moet niet beïnvloeden, maar je moet er wel 100% achter staan. Ik heb wel lang gewacht en achteraf voelde dat echt goed.
succes xx

Als je jezelf volwassen genoeg vind voor seks (dat kan, daar heb ik niets tegen) dan ben je ook volwassen genoeg om aan de pil te gaan en condooms te kopen. Niet alleen de lusten ook de lasten.
Maar bij twijfel gewoon niet doen. :wink:

Hoelang hebben jullie als ik vragen mag?

By the way…
Bij twijfel sowieso niet doen
& wat de andere ook zeggen aals je jezelf zo volwassen vind dan moet je ook de lusten en lasten in gaan zien.

Bij twijfel nooit doen, je kan toch even wachten tot het echt goed voelt?

Ze zei in een reactie al dat ze twee jaar al een relatie hebben. :slightly_smiling_face:

Maar een vriendin van mij is ook op haar 14e of 15e ontmaagd, en zij had ook al best een hele tijd een relatie. Dus als jij jezelf er klaar voor vindt, moet je doen wat je niet laten kan. En gebruik een condoom en/of de pil. Dan moet het wel goed komen :slightly_smiling_face:

Bij twijfel nóóit doen, daar kan je zoveel spijt van krijgen.

Als je echt twijfelt zou ik gewoon nog even wachten. De eerste keer moet gewoon voor beide speciaal zijn.

Als je alleen twijfelt omdat je zwanger kan worden dan kan je toch gewoon een condoom gebruiken? Als je echt zeker wilt zijn kun je ook aan de pil en dan nog een condoom gebruiken. Extra safe (:

Als de enige reden is dat je bang bent om zwanger te worden… als je condoom en pil neemt zijn die zorgen echt onnodig. En bij alleen pil of alleen condoom ook. Maar double dutch is nog beter.

Als je twijfelt niet doen! De kans dat je dan spijt krijgt is groter. 2 jaar samen zijn zegt wel dat het goed ligt tussen jullie…

als anticonceptiemiddelen de enige reden is dat je twijfels hebt, ga aan de pil, koop condooms.

Als je twijfelt, zeker wachten zoals anderen zeggen.

Ga sowieso aan de pil of gebruik een condoom en laat jezelf goed voorlichten over de pil en condoom. (hiermee bedoel ik: ga niet meteen de eerste dag met hem seks hebben als je je eerste pil hebt geslikt want dan is hij nog niet werkzaam). Sommige dingen zijn gewoon handig om even te weten voordat je aan zoiets als dit begint.
Misschien ben je ook al wel op de hoogte, dan kun je dit bovenstaande negeren op de eerste zin na. :wink: