Jaja, ik zit nog steeds achter die leuke collega aan, maar ik ben ineens niet meer de enige. Er zit nog een meisje van (hij is 17) achter haar aan. Tegen mij zegt ie dat hij dat erg irritant vind etc. maar ze praten wel op Facebook etc. Wat moet ik doen?
erm…
afwachten?
en hoe oud is dat meisje? volgensmij heb je je zin niet afgemaakt hihi c:
Oh chips 14
Sorry hoor, maar ik zie het steeds vaker. Jongens van 17/18 zijn dan met meisjes van 14 ofz, ik snap niet wat jongens van die leeftijd met die jongere meisjes moeten. Hun zijn misschien al veel verder en die meisjes niet.
Soms kan het misschien wel dat dat meisje dan al verder is dan normaal maar ik snap het soms niet helemaal !
haha okee, nou eigenlijk zijn mijn adviezen niet zo geweldig haha,
misschien vragen waarom hij het irritant vindt en wel met haar op facebook praat?
Indeed.
Ja hij zegt dat hij haar even wil afwachten en op het goede moment afslaan. Maar ik vertrouw het niet Overigens wel heel leuk vandaag met hem gewerkt en afgesproken dat we donderdag op de slotdag samen een drankje doen
als hij met JOU een drankje wil doen in plaats van met HAAR zit het goed toch?
Ik hoop het…
succes! laat je even weten hoe het gegaan is ? hahaa
Ja, en ik hoop zijn nummer ook nog vandaag of zo te scoren, want dat heb ik na al die maanden nog steeds niet
Vriendin van mij is 14 en heeft een super gelukkige relatie met een jongen van 17. Er staat geen leeftijd op liefde toch. Mijn ouders schelen ook 3 jaar, dat is toch doodnormaal.
14 en 17 is anders dan 45 en 48 maar dat zien mensen nog steeds niet in.
Ik vind dat je gelijk hebt,
maar ik denk dat het ook wel wat ermee te maken heeft dat meisjes eerder volwassen worden en jongens vaak toch nog wat langer kinderlijk blijven.
Ik was 13 toen ik met een jongen van 19 kreeg, we waren een jaar lang heel gelukkig samen en het is zeker niet uit door het leeftijdsverschil
Volgens mij kan je daar niet over oordelen als je geen ervaring er mee hebt, en dat heb je niet, anders zou je er anders over denken