Ik wil hem!

Hi meiden. Ongeveer een jaar geleden heb ik een jongen ontmoet tijdens het uitgaan. Het klikte ontzettend goed en we hebben een aantal keer gedaten en zagen elkaar veel tijdens het uitgaan. Als hij wist dat ik in de buurt was kwam hij vaak in zijn eentje naar mij gereden. Hij had alleen wat gedoe met school en andere dingen waardoor hij zich vaak kut voelde, ondanks dat hadden we het echt leuk. Ik heb helaas het trekje als ik een jongen echt leuk vind, wat dus nauwelijks voorkomt, dat ik afstand van een jongen ga nemen. Bang dat hij mij gaat kwetsen. Zo kwam het voor hem over alsof ik geen interesse had en we besloten er mee te stoppen. Ik kon hem maar niet vergeten omdat ik bijna nooit iemand echt leuk vind. Ben nogal perfectionistisch. Ik ben er ook echt verdrietig om geweest maargoed. Ik probeerde afstand van hem te nemen, verwijderen op fb instagram en alles. Maar hij bleef maar foto’s liken en erop reageren. Uiteindelijke stopte dat en nu kwam ik hem 2 dagen geleden tegen op het station. Wij liepen langs hem af en ik dacht fuck… Dat is hij! We keken elkaar vol aan en ik kreeg weer een dikke hartklopping :’). Zie hem namelijk niet zo heel vaak, hoi kreeg ik er niet eens meer uit, alleen wat gegiechel.Toen ik snel door liep met mijn vriendin kwam hij ons achterna gelopen in zijn eentje. Wij snel doorlopen. En vanaf die dag krijg ik allemaal snapchats van hem. Ik heb zijn nummer niet meer of iets alleen hem nu op snapchat. En natuurlijk val ik weer als een blok voor hem. Ik vraag me af of hij het doet voor de leuk of dat hij echt contact met me zoek… Ik zou zo graag met hem keer opnieuw willen proberen. Wat denken jullie kan ik er moeite in gaan steken? Of zal het vriendschappelijk zijn? Helaas is alleen snapchat dus weet ik ook eigenlijk niet hoe ik dat moet aanpakken? Gewoon leuke foto’s terugsturen? :") Ik hoop zo dat ik hem tegenkom met het uitgaan maar dat zal wel niet…

Ja geen afstand meer. Leg hem uit, hoe je je gedraagt etc en jullie hebben een relatie

Wees zwart of wit en heb geef dat kind ajb niet zo’n grijs gebied :’)

Kind=hij? haha. Of wat :’)

Deze snap ik niet zo… Kan hem toch niet nu na een tijd geen contact meer te hebben gehad met de deur in huis vallen? :stuck_out_tongue:

Waarom niet? Je kan hem toch de situatie voorleggen? Dat je het wat onderschat hebt en het eigenlijk wel wil proberen om weer contact te krijgen.

Ja je kan rustig beginnen. Weer vrienden worden en liken enzo. En weer gaan whatsappen. Hij snapt de hint wel.

Wilhelm

zo te zien heeft hij echt interesse in je, maar jij duwt hem als ware steeds weg.
als je hem echt leuk vind, waarom neem je dat steeds afstand, dan is het toch een super fijn gevoel als jullie met elkaar praten?
ik zou er gewoon voor gaan, en uitleggen dat je het moeilijk vind om iemand echt leuk te gaan vinden, omdat je bang bent om gekwetst te worden. en dat snap ik ook heel goed hoor. maar ik zou hem niet meer laten gaan als ik jou was !

Toen ik de titel las dacht ik dat je een gestoord 12-jarig kind was

Mee eens.

Leg hem uit waarom je dat gedrag vertoont, want hij snapt natuurlijk ook niet dat je hem ineens overal van verwijderd. Dit is iets waar je over heen moet stappen, over die angst. Vroeg of laat zal het toch echt moeten gebeuren. Volgens mij is het een hele lieve jongen, ondanks je hem had verwijderd likete en reageerde hij overal nog op dus hij denkt sowieso aan je. Ga ervoor, als je hem alles uitlegt snapt hij het echt wel en zal hij voorzichtig aan doen!