Ik wil hem zó graag

[i]Hee meiden, ik hoop dat jullie tijd hebben om dit te lezen, ik zal jullie heel dankbaar zijn :slightly_smiling_face:

er zit een heel knappe jongen op m’n school in de bovenbouw, en telkens als hij langsliep had ik wel zoiets van ‘wow’ maar ik ben er nooit echt serieus over gaan denken… Ik had hem trouwens niet op hyves, en een paar maanden geleden kreeg ik ineens een vriendenverzoek van hem, ik weet dat het NIETS betekent, dat hoeft niemand me te vertellen, maar sinds hij m’n dat verzoek heeft gestuurd voel ik me iets dichter bij hem, ik ging liefdesliedjes luisteren en aan hem denken, op school zocht ik z’n lokaal op, alleen om er langs te lopen.
Maar toen begon de zomervakantie en ik sloeg een beetje door, ik weet waar hij werkt en daar kom ik dus elke keer dat hij daar werkt, en als hij op het strand was, was ik daar ook en ik lag dan met m’n vriendinnen altijd heel erg vlakbij.
En zo maar door, als het bij mij zou gebeuren zou ik echt denken; okee waarom stalkt dat mens me?
Maar ik moet hem gewoon elke dag zien van m’n geweten
en ik ben verliefd maar ik heb een paar problemen

• hij is 3 jaar ouder
  • hij gaat met hele andere mensen om dan ik
  • hij is vrij populair, ik wat minder

+ hij heeft geen vriendin
+ hij houdt van dezelfde muziek als ik
+ we houden van hetzelfde eten

Maar telkens áls ik hem zie, hebben we weleens oogcontact enzo, maar niet meer…[/i]

Ik vraag jullie, WAT kan ik doen om hem mij te laten opvallen?
Want ik vind hem zó leuk… en ik zal niet rusten voordat hij van mij is … :frowning_face:

Weet je zeker dat je je haar bruin gaat verven?
Voor hem of voor jezelf? Maar dat moet je zelf weten. =)
Je kan een beetje met hem flirten, respect geven, reactie’s op hyves enz.
Een beetje contact zoeken.
Misschien voelt het voor hem een beetje stalkerig… Maar dat hoeft natuurlijk niet zo te zijn. Als je het nou eens wat minder doet, kijk dan of hij bij jou in de buurt komt.

Eerst één ding: Nooit je uiterlijk veranderen voor een jongen als je er nu tevreden mee bent.

Een jongen kan nog zo op brunettes vallen, vaak genoeg hoor en lees je ‘‘maar innerlijk is doorslaggevend, daar kan uiterlijk niet tegenop.’’
Ik begrijp verder precies hoe je je voelt.
Het is geen probleem als hij wat ouder is, maar hoe oud ben jij?

Lieve schat, alsjeblieft verf je haar niet ! Haha oke dat klinkt dom, maar ik bedoel meer van, alsjeblieft verander jezelf niet voor een knul die je niet goed kent. Misschien als je hem eerst wat beter probeert te leren kennen kom je er achter dat hij misschien wel een ongelovelijke lul is ofzo en dat je jezelf voor niets zo hebt lopen pushen. Misschien is het wel een superlieve knul en vindt hij je straks misschien wel leuk om wie je bent, maar geloof me, verander je nooit voor iemand daar krijg je spijt van.

Omg, je komt zo idd wel een beetje wanhopig over. Je gaat zelfs je haar bruin verven omdat hij van brunettes houdt? ;| Dat vind ik wel een beetje ver gaan, maargoed.
Ik zou gewoon eerst rustig wat contact met m zoeken, dan kom je er snel genoeg achter of hij je leuk vindt of niet.

Ik zou je haar inderdaad niet verven. Als hij je leuk vindt is dat om JOU en niet om je haarkleur.
Kan je 'm niet een keertje krabbelen ofzo?

Oke jullie hebben gelijk, ik zal m’n haar niet verven…

@ hierboven; wat zou ik moeten krabbelen? :stuck_out_tongue:

Misschien dat hij in je favoriete winkel werkt ? (a) nee grapje haha, maar het klinkt leuk, heb je gelijk een verklaring :blush:

‘‘Hee, zag ik jou vanochtend niet de Bruna uitlopen?’’
Antwoordt ie nee,
‘‘Oh, dan was het iemand die erg op je leek (: ga je nog wat doen verder in de vakantie?’’
Haha lekker makkelijk xD

^ Zoiets inderdaad (:

hahahah 1 ding; voor dat ik op vakantie ging zag ik hem élke dag, strand/werk/stad etc. beetje raar als ik nu ineens ga krabbelen; zag ik jou daar niet ;p
en ik ben ook best verlegen ;$…

dit had ik paar maandjes geleden met een jongen
verschrikkelijk gewoon
op school wist ik álle lokalen, ook alle wijzigingen
ik wist precies wat hij op welk moment deed
ik wist bijna z’n hele kleerkast compleet uit m’n hoofd
totdat ik erachter kwam dat hij een vriendin had
toen ben ik toch wel iets meer van hem af gaan staan & heb ik andere jongens gewoon een kans gegeven, ik moet zeggen dat werkt goed

dus ondanks dat hij geen vriendin heeft zou je misschien andere jongens een kans moeten geven?

haha, ik heb best wel hetzelfde.
ik zag hem met uitgaan en moest in dezelfde ruimte als hem zijn, nu ben ik erachter gekomen dattie in de H&M werkt.
oeps, ik zou gaan sparen, maar daar zal wel niks van komen :stuck_out_tongue_winking_eye:
maargoed, ja, eerst gewoon oogcontact maken en wat lachen naar hem en dan een gesprekje aanknopen misschien of gewoon groeten.
en met uitgaan kun je misschien wat meer met hem gaan praten als je hem ziet en met hem dansen ofzoiets?

Kan wel, maar daar moet ik dan wel heeel veel lef voor verzamelen ;p

Waar zegt ze eigenlijk dat ze dr haar wil verven voor hem…XD?

Oké ik ben dus niet gek. Ik zat al te zoeken :’).

Maar krabbel hem over dat je hem zo vaak zag op het strand/winkel blabla, wees creatief, zo moeilijk is het allemaal niet.

Ik heb met 'm gepraat, maar voor hem stelde het waarschijnlijk niet veel voor, maar voor mij was het echt een big deal

:frowning_face:

Wat heb je gezegd?