Ik wil hem zo graag.

Hoi!

Ik vind een jongen al een tijdje leuk, in de disco ging hij ook helemaal aan me zitten en met knuffelen enzo. Maar het bleek dat hij ook nog op iemand anders was, hij geeft toe dat hij mij een beetje leuk vind. Maar houd meer van die andere. Ik weet dat ik eigenlijk nu moet afhaken, maar ik vind hem ECHT leuk. Ik heb zoiets nog nooit bij een jongen gevoeld, kom alsjeblieft niet aan met dump hem enzo! Want dat lukt mij gewoon echt niet. Ik wil hem zo graag. Please tips!

Tsja.
wat wil je nu dat wij doen?
hem in een pakketje aan je presenteren?
Wij kunnen jou niet zeggen hoe je hem kan krijgen, wij geven verstandig advies en het enige verstandige is dat je hem inderdaad vergeet.

Dat pakketje vind ik anders niet zo’n slecht idee (:

Je kan zijn gevoelens niet veranderen.

haha, ik wil het best voor je doen, maar hoe stop ik hem erin :frowning_face:

Hahahah! uhm flink duwen?

Nee, helaas …

Oei, ik heb ongeveer hetzelfde meegemaakt!
Ik hield ook ontzettend veel van die jongen, maar hij koos toch voor een ander.
En ook hoe hij tegen me deed enz. Hij gaf ook toe dat hij me leuk vond.
Wat ik deed: Ervoor vechten, uiteindelijk hielp het niet aangezien hij toch meer voor dat andere meisje voelde. Nu heb ik er vrede mee. En hoe moeilijk het ook is, ik heb me eroverheen gezet.
Je kiest er niet voor wie je leuk vind, dat gevoel heb je, of dat heb je niet. Je kunt, zoals al eerder gezegd, zijn gevoel niet veranderen.
STEL, het loopt mis met dat meisje. Dan kan JIJ nog altijd proberen. Maar probeer het nu te accepteren.

Don’t worry. 'Cause there’s plenty more fish in the sea

true …

Kon t maar…
Maar eerlijk, zoek afleiding qua vriendinnen etc…
Ik weet dat het moeilijk is, maar dit is gewoon niet gezond voor je!
En voor hem is het ook niet gezond om gedwongen in een doos te zitten :frowning_face:

Ik denk echt dat je hem moet vergeten. Hij heeft je duidelijk gezegd dat hij haar leuker vind dan jou. Klinkt Misschien moeilijk maar vergeet hem.
Je komt vast nog wel iemand tegen!

HAHAHAH!

ga huilen

Ik heb zo’n hekel aan die quote. Als je iemand leuk vind, dan wil je niemand anders.

OT. Je kan liefde niet afdwingen,als hij niet 100% voor je gaat s hij jou niet waard.

Als hij je een beetje leuk vindt, dan kan je ervoor kiezen er alles aan te doen heb te veroveren.
Charmes in de strijd, uitnodigen op date en hem laten zien dat ie voor je moet gaan.

Aan de andere kant, je bent zijn tweede keus.
Dus leg je daarbij neer en er komt vast iemand die volledig voor je gaat.

Think like a boss

Ik wil een mini Cooper. Krijg ik ook niet zomaar, helaas. ;p

je vind hem leuk,
maar het ziet erniet naaruit dat het iets gaat worden.

daar kan je helaas niks aan doen,
maar je kan wel voorkomen spijt te krijgen van de dingen die je niet gedaan hebt,
door nu even heel duidelijk te laten weten dat jij hem wel ziet zitten enzo. in iedergeval alle duidelijkheid van jou kant. en of hij er dan wat mee wil doen is aan hem.
zo niet, heb je het in ieder geval geprobeerd. (en geeft hij eigenlijk met z’n keuze al aan dat jullie waarschijnlijk toch niet zo bij elkaar passen) als je deze denkkronkel begrijpt teminste.

Wel bijna van reacties zoals dit