ik wil hem verrassen

er is een jongen die ik heel speciaal vind.
ik wil hem verrassen en iets leuks gaan doen met hem alleen heb ik geen idee wat.
daarmee wil ik hem laten weten dat ik hem leuk vind.
bios heb ik bedacht, maar niet echt leuke film ofsow…
verder nog opties?

mmm, dit is moeilijk. hoe laat? want nu zo in de lente is eth park natuurlijk altijd leuk. ijsjes eten, andere bekijken, alle lekkere dingen in de winkel kopen en die opeten. Op de schommel(:
Als je al naar de bios gaat, kun je van te voren natuurlijk altijd wat gaan drinken(ik haat bioscopen voor dates, uiteindelijk zie/spreek je elkaar helemaal niet. of je kijkt de film neit, en dat is ook zonde van het geld)

Wil je hem verrassen op de date, of gewoon in het algemeen? Anders ga samen met een vriendin kijken naar zijn training(als ie op een sport zit:P) Haha, mijn vriend vond dat een hele leuke verrassing(ik had toen nog niks met hem, en dan verschijnt er ineens een meisje voor je, doet het altijd goed bij zijn vrienden:’)

En nu vind ik dat ik genoeg getypt heb, want er komen alleen maar standaard ideeën uit mij voort(:

nee ik ga niet naar de bios met hem, maar het probleem is dat ik geen idee heb wat hij leuk vindt…
en op een sport? haha alleen sportschool meer niet:P idee is geweldig maar gaat niet lukken.
ik heb het is overlegd met goede vriend van hem en mij en park kwam er bij ons ook uit. dierentuin? of efteling?
ik wil hem in het algemeen verrassen, hij heeft nog geen idee dat ik hem leuk vind, vandaar.

wat een lief idee zeg!

neem hem mee picknicken… lekker een stuk fietsen tot je een goed stuk grond ziet om lekker te liggen en wat te eten… (H)

ik snap hem niet meer. hij wil wel wat leuks doen met me, maar dierentuin, bios en wandelen in het bos wil hij niet. geen idee waarom. nog andere suggesties?

uhm even denken is hij fan van en band of iets? misschien avondje uit eten? dan geef je hem een menu kaart ofzo van dat restaurant hmm geen idee lastig zeg