Ik wil hem verrassen

HeeJ Allemaal…

Mijn vriendje is een weekje weggeweest en ik wil em met iets verassen…

(niet met een cadeautje ofzo…)

Hebben jullie ideeen?
xx

verassen is niet leuk
verrassen wel

Als jij denkt dat het iets anders inhoud hoef je mij niet te helpen (A)

hahahahahhahahahah xD

jeweet dat verassen iets anders is dan verrassen? met twee rr’en?
dat is namelijk niet echt leuk… ^^
want als je iemand verast dan laatje die gene stikken door heb in een kamer met gas te stoppen… voor het geval dat je het niet weet…

Burn baby burn! :see_no_evil:

Bak een taart voor m !

Titel even voor je aangepast

Wat moeilijk.
Wat wil een jongen het liefst? Juiist sexy lingerie.

Heel veel kaarsjes, romantisch muziekje. Iets wat ie lekker vind? Snoep/chocola of iets? Massageolie? En dan natuurlijk een massage…
En inderdaad, lingerie misschien?

Zorg dat je alleen thuis bent, plaats sfeerlichtjes/kaarsjes (moet je wel mee oppassen :p) in je kamer, maak een hartje met rozenblaadjes, doe sexy lingerie en kleren aan, geef hem een uitgebreide massage,…
Het is cliché maar wel superleuk :grinning:

ga samen pannekoeken maken! :stuck_out_tongue:

x

Haha Oeh word al helemaal enthousiast als ik het lees :stuck_out_tongue:

Kaarsjes en massage heb ik al een keer gedaan alleen dat ging een heel klein beetje fout xD en met chocolade fondue ook al een keertje :stuck_out_tongue:

En dat taart maken vind ik wel een leuk idee :grinning:

xx

uhm volgensmij is dit vergassen…

pak jezelf in, in een grote doos
strik erop, hoppakeej

Schrijf een liedje voor hem en ga zingen onder zijn raam met een gitaar. Ook al kun je misschien niet zingen en/of gitaar spelen. Hij vind het vast leuk als het een liedje is dat echt over hem gaat.

Finishing Touch: Doe dit alles in sexy lingerie.

Ik weet het, het klinkt echt gestoord, maar hij vind het vast leuk dat je het voor hem durft als je het doet.

Uhu :ok_woman:
verassen is as van hem maken

Ze vraagt toch om advies, niet over verassen vergassen verpatsen of weet ik veel wat

Doe wat jij denkt dat hij leuk vind, hopsake

Misschien kan je voor hem koken, kaarsen aansteken en samen gezellig eten… Daarna massage? Of je gaat lekker picknikken in de zon in het park! Ik zou er gewoon een gezellige extra relaxte dag van maken