Ik wil hem vergeten

hey dames, ik zit met echt een probleem het begon in maart 2014 ik leerde een jonge kennen en we kregen uiteindelijk wat blabla jullie kennen het wel, we hadden ongeveer een maandje wat maar sinds het uit was stond me leven echt op z’n kop, het was echt de ergste tijd ever 6 maanden lang ben ik achter hem aan gegaan, voor hem gehuild elke nacht wakker, was ik eventjes blij kwam er wel wat dat ik aan hem moest denken verpestte het meteen me hele dag liet niemand meer in me leven. Na die 6 maanden september 2014 had ik weer jongens in mijn omgeving ik zocht iemand zoals hem maar ik wist natuurlijk diep van binnen dat er niemand zoals hem bestond. Heb wel wat gehad met jongens maar ik hield niet van ze het lukte me niet hoe erg ik ook mijn best deed. Na nog 2 maanden november 2014 was alle pijn op, ik kon niet meer huilen om hem ik begon hem te vergeten ik was zo blij, alles ging goed heb leuke jongens ontmoet nog steeds kon ik van niemand anders houden ook geen gevoelens niks. Heb op dit moment een relatie met een jonge 2 weekjes, maar het is weer begonnen ik ging paar dagen terug op zijn insta kijken en zag dat hij een vriendin heeft. En echt alles voelt weer zoals op het begin ik ben er dus nog steeds niet overheen… En ik vind het zo oneerlijk voor mijn vriend ik wil het er graag met hem over hebben maar weet niet of dat wel zo een goed idee is. Wil hem gewoon vergeten het is al zolang geleden ik dacht al die tijd niet aan hem nu opeens weer wel… :frowning_face: :frowning_face: