ik wil hem vergeten.

er is dus een jongen waar ik heel veel van hield maar hij heeft me al 2x laten zitten voor hetzelfde meisje.
maar toch kan ik hem niet vergeten heeft iemand tips waardoor ik hem wat sneller kan vergeten?

tijd heelt alle wonden

misschien een nieuw hobby zoeken waar je veel mee bezig kan zijn ofzo

Verbrand zijn foto :")
of eigendommen

ik heb het zelfde meegemaakt, het heeft tijd nodig
Dus het komt goed :sob::muscle:

Verwijderen van social media en zo weinig mogelijk aan proberen te denken.

Ik snap je gevoel…
Wat goed helpt is afleiding zoeken, probeer meer tijd te besteden aan je hobby’s of ga lekker lol maken met vriendinnen. Geloof me, dan gaat hij veel sneller uit je hoofd.
Luister ook geen sombere muzieks of iets, daardoor zal je meer verdrietig worden.
Maar heb gewoon plezier!

1. Probeer het tijd te geven, want door jezelf te ‘pushen’ om hem te vergeten zal alleen maar in je nadeel werken. Je moet elke gedachte zijn gang laten gaan, want alleen zo ga je je realiseren dat het geen enkel nut heeft om nog met hem bezig te zijn.

2. Ga veel afleiding zoeken, denk bijvoorbeeld aan een vakantiebaantje (extra centjes kan geen kwaad!). Dit geld kan je dan weer uitbesteden aan shoppen met je vriendinnen en ook dit is weer afleiding voor jou. Probeer je hobby('s) wat vaker/langer te doen.

3. Probeer over elke gedachte/probleem/verdriet/pijn te praten met iemand die je vertrouwt en waar je het bij kwijt kan, want dit geeft een opluchting voor jezelf. Wanneer je dingen deelt met een ander, zit je zelf niet met de lasten en bovendien sluit je je gevoel ook niet op!

4. Zoek zo min mogelijk contact met hem, want elke reactie/gesprek geeft jou weer hoop vanwege je zwakte voor hem. Kom eerst over hem heen en kijk dan of je nog überhaupt contact met hem wilt. Probeer hem te negeren, probeer afstand te houden.

5. Een positieve houding, want zo krijg je vaker de gedachte: er is meer dan alleen hem. Je gaat je met andere positieve dingen bezighouden en op een gegeven moment vergeet je hem wel. :slightly_smiling_face:

true, maar het laat wel littekens achter …