Ik wil hem vaker 'tegenkomen'.

Ik heb een hele leuke jongen leren kennen via msn. We praten bijna elke dag en het contact is echt heel gezellig. Ik zou hem wel is meer willen tegen komen, alleen het probleem is: hij is wel altijd buiten, maar op van die hangplekken waar je alleen komt als je daar wilt hangen. dus bijvoorbeeld in een poortje of in het park. Je kan daar niet ‘toevallig’ langsfietsen. Ik weet ook wel dat ik hem misschien keertje moet vragen om wat leuks te doen, maar straks zegt die nee. dat risico durf ik eigenlijk niet te nemen… Wie weet een oplossing?

Toch een keertje toevallig langsfietsen, als het niet een doodlopende weg is ten minste

Vraag gewoon of hij wat met je wilt doen, dan weet je gelijk of hij interesse heeft.
Het is sneuer als je langs die plekken gaat lopen en net doet alsof je daar moet zijn :’)

Dan spreek je ergens anders af met hem.

hahaha dat laatste gedeelte maakte me echt aan het lachen

^ misschien ben ik nog ouderwets? maar ik vind dat de eerste keer afspreken van een jongen af moet komen haha. we hebben wel iets heel vaags afgesproken, nu alleen nog kijken of het doorgaat…

haha, ik bedoelde het serieus, want waarom zou je er anders niet toevallig langs kunnen fietsen? :stuck_out_tongue:

Met een vriendin een keer daar “toevallig” ook gaan hangen, als je weet dat hij daar is.

Dat is opzich wel een slim plan, alleen als hij daar is, is hij vaak met een grote groep van 10 jongens haha!

^ Dan neem jij ook meerdere vriendinnen mee! Ik denk dat als je met een groep meisjes, en een groep jongens bent, dat je dan sowieso wel snel aan de praat raakt :’)

^ ja maar kijk ik heb geen vast groepje vriendinnen en ik heb maar 2 echte vriendinnen :$.