Ik wil hem terug ...

-

Ben jij nog echt verliefd op hem , dat ten eerste? en ten tweede waarom deden jullie niks samen , had jij geen tijd , had hij geen tijd , deden jullie beide geen voorstel om iets te doen of?

laat hem dat zo snel mogelijk weten! misschien kunnen jullie dan weer bij elkaar komen.

Nou ik zou met hem gaan praten, en dingen ‘vrij’ maken om aftespreken, en afspraken met elkaar, en 100% ervoor gaan.

Hoelang hadden jullie samen? :sob::muscle:

we hadden gister een maand …

ja, ik ben nog echt verliefd op hem. we hebben wel een paar keer afgesproken, maar nou ook weer niet echt vaak enzo omdat we geen tijd hadden …

gewoon eerlyk tegen hem zyn.
ga naar hem toe en zeg dat je het eigenlyk hebt uitgemaakt omdat jullie nooit wat deden, en dat je hem mist en misschien kunnen jullie dan afspreken dat jullie meer tyd voor elkaar vry maken.
en als je t vandaag hebt uitgemaakt zou hy er heus niet zo snel overheen zyn dat hy je niet meer leuk vind.
en als hy je toch niet meer leuk vind, nooit geschoten alyd mis.
als je niks doet kryg je er later spyt van, geloof me!

Ja, gewoon eerlijk zijn tegen hem!

Ik wil hem ook terug, maar dat zal niet gaan, hij maakte het uit :frowning_face:. Het is zó kut om hem met andere meiden bezig te zien. :’(

lief, ik weet precies hoe je je voelt. Maar wacht het een paar dagen af. het kan namelijk ook het gevoel zijn dat je nu mist. Het idee van “ik heb een vriendje” ben je kwijt en dat kan je ook missen. Ik zou het uds even afwachten en hem anders vertellen wat je dwars zit! niet al te lang mee wachten natuurlijk. succes!