Ik wil hem terug!

Heeey girlz!
Ik had 1maand met een jongen, mijn droomjongen waar ik echt lang achter liep ! hij heeft het gistere uitgemaakt omdat er teveel zever was, namelijk ; ik was op een festival en er kwam een vriendin naar me toe en zei dat hij tegen haar had gezegt dat hij niet met me was, dit blijkt niet waar te zijn maar gistere zei men beste vriendin het ook, nouja ;s en in begin heeft een vriend ook al probere stoken tussen ons, hij is het beu, hij kan het niet meer aan, ik mis hem voor dood echt! ik kan niet zonder hem echt niet! hoe win ik hem terug?

Ik snap het niet?

zoekfunctie…

Ik snap je verhaal niet echt, maar zoiets heeft tijd nodig. Op het begin wil je je ex meestal terug maar na een tijdje gaat dit wel over.
Maar ik snap je verhaal niet zo goed, dus ik weet eigenlijk niet waarom het uit is tussen jullie.

ow sorry ! ^^
Nou het komt er op neer dat hij me gedumpt heeft omdat hij al de zever beu is, alle roddels enzo. ;s hij wil wel vriende blijve ;s maar ik wil 'm terug het kan toch niet dat zijn gevoelens ineens weg zijn?

als je echt van iemand houd trek je toch niks aan van roddels lijkt mij? nouja ik weet niet echt wat je kan doen…

Het ligt aan hem, je kan zn gedachten niet besturen ofzo, dus is het jammer voor jou