Ik wil hem terug

Een tijdje geleden had ik een jongen leren kennen.
Hij zat op mijn school, ik vond hem al een tijd leuk maar ik durfde niet met hem te praten.
Ben namelijk best verlegen als het op jongens aankomt. In de zomervakantie kregen we contact via facebook en daarna via whatsapp. We spraken af en hadden een relatie. Hij is ook erg verlegen. Ik was zijn eerste vriendin en hij wist vaak niet hoe hij tegen me moest praten. Maar dat vond ik juist leuk aan hem. Na een maand spraken we minder. Ik had hem dan een keer een bericht gestuurd en hij had me genegeerd. Dit had me best gekwetst en ik heb dan iets tegen hem gezegd waarvan ik wist dat het hard aan ging komen. Hij heeft er niks op geantwoord maar me geblokt. Ik heb me later nog verontschuldigd,maar het heeft niet geholpen. Ik wil hem terug,maar ik weet niet hoe dit nog kan. Ik vond het echt leuk aan hem dat hij niet zoals andere jongens was. Ook ben ik hem nog 2 keer tegengekomen op straat. Hij keek naar me maar zelf durfde ik niet terug te kijken. Hoe moet ik het nu aanpakken? Zelf dacht ik om een gemeenschappelijke vriend met hem te laten praten.
Zou iemand advies kunnen geven?

Alvast bedankt!

Ik zou een persoonlijk gesprek met hem beginnen, en niet iemand anders voor jou laten praten -dat komt namelijk minder ‘oprecht’ over.

Dat wil ik ook liever, maar de laatste keer dat ik hem stuurde heeft hij me geblokt. Ik weet dus niet hoe ik dat persoonlijk gesprek moet beginnen…

Had je dan iets naar hem gestuurd wat hem kwetste oid? In ieder geval vind ik het best kinderachtig van hem dat hij je eerst negeert en dan als jij iets zegt wat m kwetst jou gelijk blokkeert. Ik weet niet hoe oud jullie zijn maar ik vind het best oneerlijk van hem dat hij niet gewoon als een volwassene tegen je kan praten en je dan gewoon maar blokkeert. Kan je hem geen sms sturen om te vragen of ie met je wilt praten en dat het je spijt?

Ik ben 18 en hij is 19. Ik vind het ook kinderachtig, ik had het in ieder geval niet verwacht. En ja ik ga hem waarschijnlijk een sms sturen,bedankt!

Wil je hem wel echt terug? Klinkt meer alsof je settelde voor minder.