ik wil hem nog zien

hey meiden ik heb een paar maanden geleden een jongen leren kennen via internet en toen heb ik met hem afgesproken en het was echt heel erg leuk, ik ging toen op vakantie en toen sprak ik hem bijna niet meer ( op vakantie) van te voren deed hij heel erg lief enzo maar na en tijdens de vakantie niet heel erg meer. maar elke keer als ik vroeg wat er was zei hij dat er niks aan de hand was enzo…
ik heb hem toen nog een aantal keer gezien met feesten en toen deed hij gewoon leuk, afspreken kwam er niet meer van omdat het een aantal keer toch niet doorging (doordat het dan niet kon).
maar laatst hadden we dus een beetje ruzie en nu doet hij dus echt niet meer leuk telkens moet ik praten en reageert hij niet echt leuk ofzo.

ik wil echt graag met hem praten en misschien ook weer afspreken want ik vond het wel heel leuk met hem maar ik heb het gevoel dat hij al weer door is gegaan naar andere meisjes ( zo te zien aan reacties bij zn fotos, en wat ik heb gehoord dat hij een ‘player’ is ) ik weet echt even niet wat ik zal doen want wil hem graag nog zien maar ja…

Persoonlijk zou ik er geen moeite in stoppen. Maar als je dat graag wilt app hem om af te spreken en te praten.

Ik zou het zo laten, wacht eerst maar weer eens tot hij de moeite neemt om een bericht te sturen

ik heb al eens 2 dagen niks gezegd maar uiteindelijk ben ik 's avonds toch weer begonnen met praten omdat ik dacht ja anders praat hij toch niet meer…
maar jullie denken dus dat ik het nu gewoon beter kan laten zitten?

Een jongen die je negeert, is het niet waard. Ik snap je gevoel dat je hem graag wilt spreken en zien. Hoe lastig het ook is: laat het gaan.

Stop ermee. Een jongen die jou zo behandeld is het niet waard om voor te vechten. Je komt vast wel een andere jongen tegen die voor jou door het vuur zal gaan.