Ik wil hem niet kwijtgeraken :(

Ik heb echt een mega probleem…
Ik heb al meer als vier maand een vriend en ik zie hem doodgraag…
Nu gisteren stuurde hij naar mij dat hij me dringend moet spreken… Morgen (woensdag) gaan we dus praten… Maar ik weet niet over wat.
Hij heeft gisteren ook met een ander meisje afgesproken… Ik vroeg wie dat was en waarom hij dat deed en hij zei dat ik niet zo jaloers moest zijn… Ik heb toch een reden??
Ik heb gehuild heel de avond, vandaag ben ik naar huis gegaan omdat ik me zo slecht voelde.
Mijn vriendin smste me na school dat hij aan mijn school stond maar ikwas er niet.
Ze vroeg aan hem waarover hij met we wilt praten maar dat wou hij niet zeggen.
Ze vroeg ook aan hem of hij me wilde dumpen en hij zei ‘ik weet het niet’
Ik weet totaal niet wat ik moet doen nu want ik hou nog steeds mega veel van hem en de laatste keer toen we elkaar zagen in het weekend ging alles nog goed!
Please help me! :frowning_face: :frowning_face: :frowning_face:

Als het zo is dat hij het wil uitmaken, ben je beter af toch? Ik bedoel, ik denk niet dat je graag een relatie wilt met iemand die niet meer van jou houdt en liever met een ander meisje afspreekt? Hoe hard dat ook klinkt. Je komt er wel overheen.

Daarbij, wie zegt dat hij het wil uitmaken? Natuurlijk klinkt ‘ik moet je dringend spreken’ niet geweldig uitnodigend, er is nog niets zeker.

Maar ik hou echt veel van hem en ik snap niet waarom hij me dan misschien zou dumpen want alles ging kei goe! :frowning_face:

Niet teveel in paniek raken, gewoon even afwachten wat hij te zeggen heeft, misschien heeft hij wel iets heel anders te vertellen.

Maakt hij het uit omdat hij liever een ander meisje heeft, dan ben je alsnog beter af dan dat je een relatie hebt met een jongen die eigenlijk niet van je houdt. Komt wel goed!

ontlopen heeft geen zin het maakt het alleen maar moeilijker. zeg gwn dat je zielsveel van hem houd en hem gwn niet kwijt wil jongens begrijpen dat echt wel :slightly_smiling_face: Vertrouw me maar xx

Als hij niet meer van haar houdt kan hij het nog zo goed begrijpen maar gaat het toch echt uit.

En TS ik snap dat het lastig is, maar als hij het uit wilt maken kun je er vrij weinig aan veranderen.

Idd… Heel veel sterkte en hopelijk valt het mee, probeer sterk te blijven :sob::muscle:

Het is gedaan… :sob::sob::pensive:

Heel veel sterkte :sob::muscle:
Probeer de komende tijd leuke dingen te doen met vriendinnen, zodat je een beetje afgeleid bent.