Ik wil hem niet kwijt...

Haha, goed om dat te horen!
Misschien dat ze wel bij draaien als er wat tijd over gaat :grinning:

Mja wie weet :grinning:
mr het probleem is , dat ik in de week bij mijn grootouders logeer,
en daar mag NOOIT iemand binnenkomen, dus zelfs geen vriendin.
en volgende week kan hij niet want dan verjaard zijn oma en heeft hij een wedstrijd. Hij kan wel ná het feestje komen, maar ik denk niet dat mijn ouders dat zo leuk gaan vinden :frowning_face:
En anders moet ik mss wachten tot 7 februari en dat is nog redelijk lang :grinning:

(:

of 14 februari!

Haha ; (:
mr dat vind ik net iets té lang.
^^

.

Wauw, jullie lijken echt goed bij elkaar te passen :grinning:
Wie zegt dat internetrelaties niet werken trouwens? Ik hoop echt voor jullie dat je een keer kan afspreken :slightly_smiling_face:

waarom zou je pas op latere leeftijd beginnen met verkering enzo?
Ik bedoel, misschien gaat dit wel weer over maar dan kan ze er op dit
moment ook van genieten enzo!

ot; ik hoop echt dat het lukt!
zo te horen is je moeder nu ook enthousiast aan het worden.
Ik begrijp haar ook wel hoor, want eerst wist ze helemaal niet wie het was enzo, maar als je hem bij jou thuis uitnodigt terwijl je ouders thuis zijn dan zou het wel moeten lukken toch!?

succes!

Ik had vroeger ( 12 jaar was ik toen ofzo ) ook een ‘liefje’ via internet,…
Ik weet niet meer hoe het toen was gelukt, maar ik was samen met mijn ouders naar hem toe geweest…

Maarja Ik wil je niet ontmoedigen het was niet gelukt…
Achjaa, ik was maar twaalf… Dan is het toch nog niet echt ‘serieus’

Maar Misschien lukt het bij jou wel =]
Ik gun het je wel hoor,…
Maar ik weet niet echt hoe ik je kan helpen :four_leaf_clover:

Noujaa, ik bedoel de ’ relatie ’ ehhj ^^

Ik weet niet hoor of die jongen wel goed voor je is. Foutje maken kan gebeuren, ik vind het een beetje raar dat hij zo overdreven reageert… Laat hem gewoon naar jou toe komen, laat hem maar sorry zeggen. Want Tyrone komt bij mij niet echt over als een leuke, lieve jongen ofzo?

Omg , ik heb goed nieuws!
Ik heb er mt mijn ma over gepraat in de auto,
en zaterdagavond mag hij komen.
En ze was totaal niet kwaad ofzo :astonished: !

Dankjewel voor jullie reacties/advies (: !

ahh leuk!
hou ons op de hoogte dan he :stuck_out_tongue:

Ik heb zelf 4 jongens via internet leren kennen.

Waarvan ik met 1 jongen een relatie gehad heb en nu me ex is geworden. Hij woonde ongeveer 8 minuten met de trein van mij vandaan en zat ook in utrecht op school net zoals mij dus konden met elkaar reizen. (via hyves)

Ook heb ik een andere jongen leren kennen en woonde ongeveer 5 minuten met de trein bij mij vandaan. Is niks mee geworden maar wel een hele goede vriend geworden. (via hyves)

Ik heb nog een jongen leren kennen alleen dan via de chatbox op Scholieren.com echt een super leuke jongen alleen woonde echt ongeveer 1,5 uur met de trein bij mij vandaan. Ik heb hem ongeveer 2x ontmoet. Hij is precies 4 jaar ouder en vonden elkaar ook echt super leuk maar door de afstand wou hij niks. We zullen als we geen relatie allebei hebben wel gewoon blijven zoenen enzo maar een relatie niet. Deze jongen woont vlak bij Eindhoven. Ik heb hem denk ik nu bijna een jaar op msn.

De laatste jongen heb ik gisteren voor het eerst ontmoet. Hij woont vlakbij zwolle ook wel een eindje weg ook ongeveer 1,5uur met de trein.
Ik heb hem nu ook ongeveer 3/4 jaar op msn maar heb hem een hele tijd geblokeerd omdat hij eerst niet echt mijn type jongen was en heel irritant was op msn, maar sinds 8/1/09 heb ik hem weer op msn. Hij is heel erg verandert en lief en alles. Hij wou echt heel graag afspreken maar omdat ik werk op zaterdag kon ik niet. En omdat ik gisteren vrij was wou hij naar utrecht komen om mij te ontmoeten. (Hele tijd lopen zoenen in een stil steegje)
Sinds we elkaar ontmoet hebben denken we alleen maar aan elkaar. Sinds dat we beide in de trein zaten hebben we lopen smsen tot half 1 's nachts en de vanochtend begonnen we weer om 12 uur.
Over 3 weken ongeveer ga ik naar hem toe en gaan we gezellig zwemmen. En deze wilt wel heel graag een relatie (hij zei zelfs ga jij me van het vrijgezellen leven afhalen?)

Mijn ouders zijn er zeer op tegen dat ik met jongen afspreek die ik via een chatbox heb leren kennen. Ze weten ook niet dat ik hun via dat ken en ik blijf volhouden dat ik ze via msn ken en dat hun mij toegevoegd hebben.
Bij nummer 3 wouden ze helemaal niet dat ik met hem af ging spreken omdat hij 20 is en ik 16 ze dachten dat het een loverboy ofzo was omdat hij een porsche heeft. Toch ben ik gegaan en geen spijt van gehad.

Tip! Ga niet liegen tegen je ouders als je toch naar hem toe wilt gaan.

Hou dit topic wel op de hoogte. ik ben benieuwd hoe het afloopt tussen jou en die jongen en of je wel naar hem toe mag over een tijd.

X

Aaaaah, dan wil ik alles horen!!

EN EN EN?! laat weten hoe het was!

je moet niet vergeten dat je ouders heel veel van je houden en niet willen dat er iets met je gebeurd. Je kan het ze dus niet kwalijk nemen!
En ik denk dat ze wel gelijk hebben. Geef ze anders gewoon de tijd. Vertel meer over hem, laat meer van hem zien. Het gaat niet over 1 nacht ijs. Misschien dat ze over 2 maandjes er anders over denken.
Succes!

ik hoop voor je dat het leuk was;)
ik heb zelf ook bijna een jaar gehad met een jongen die 2 uur reizen van mij vandaan woonde, ik ben nooit naar hem toe geweest, maar hij kwam altijd 1x in de maand naar mij toe(officieel dan… eik zag ik hem elke maandag in de stad(A))
dus het kan egt wel werken;) ik hoop dat hij bevalt bij je ouders

Ik kan niet wachten tot zaterdag , spannend!
Ik hoop ook zó hard dat mijn ouders hem leuk gaan vinden =)
Maar de dag erna, zondag dus, heeft hij dus een muziekwedstrijd, en het zou heel veel voor hem betekenen als ik mee zou gaan. Maar natuurlijk gaan mijn ouders dit niet willen/geloven. ( misschien denken ze dat hij me gewoon wilt meelokken) Maar in ieder geval, ik geloof wél dat hij een wedstrijd heeft. En om mijn ouders te overtuigen , gaat hij zaterdag zijn gitaar meenemen en een liedje voor hem zingen :grinning: Niet voor ze om te kopen , maar om wel degelijk te bewijzen dat hij echt wel kan zingen.

Maar goed, van zodra zaterdag gedaan is , zal ik alles vertellen (:
en ik ben echt blij dat jullie zo geïnteresseerd zijn :grinning: ^^

Veel plezier :pensive: , ik hoop dat het bij jou beter gaat als bij mij!

7 feb. me 2de date. Zo zin om hem weer te zien