Ik wil hem niet kwijt...

Hééy meiden!
Ik heb een hééél groot probleem, en ik bedank jullie alvast als jullie dit willen lezen :slightly_smiling_face: En dit is dan nog de korte versie …

Ik heb een jongen ontmoet via Netlog , later heb ik hem toegevoegd op msn. We verveelden ons allebei dus daarom zaten we elkaar wat op te vrolijken . Na een tijd begon het wat raar te worden. We hadden bijna alles gemeenschappelijk! Hij vroeg naar wat voor series ik graag keek en ik zei : ‘Friends’. Hij lachtte, stond recht en haalde een box van ‘Friends’ uit een kast ( Jah we hebben allebei een webcam). Daarna waren we over de leukste acteur bezig ( die je het hardst doet lachen) en wij allebei tegelijk : Jim carrey! En echt nog vele meer is gemeenschappelijk , zoals dat hij soms genegeerd wordt enzo , en dat hij zenuwachtig wordt als iemand verveeld, dat hij heel gevoelig is enzo…
Ik begon steeds meer en meer voor die jongen te voelen. Ik kan het niet beschrijven maar het voelde gewoon goed aan! Ik gaf dan ook mijn gsm-nummer en het duurde dan ook niet lang voordat ik een stroom van lieve sms-jes kreeg. Zelf speelt hij gitaar, keyboard en zingt hij. Hij heeft een paar liedjes van hem doorgestuurd en ze zijn echt supermooi ! En hij is zelf bezig met een liedje voor me te schrijven. Vanaf de eerste dag waren we al helemaal verkocht aan elkaar en we besloten om een koppel te worden ( Klinkt raar , via internet?) Hij woont nogal redelijk ver, maar zijn bompa wou hem maar al te graag brengen, dus dat kon geen probleem zijn. En we lachen bijna iedere keer via de webcam. Hij is echt zo lief en leuk en grappig en de enige die mij begrijpt! Ik heb een nogal tamelijke zware periode achter mij en ik moet zeggen dat hij me er weer helemaal bovenop bracht :slightly_smiling_face:. Zelf heeft hij ook een moeilijke periode achter de rug.
En raar maar waar. Ik geloof niet meer in toeval. We waren aan het babbelen over muziek en hij zei dat hij fan was van Avril en Pink. Daarna zei hij dat hij roodkapje was ( Jah niet te serieus nemen, hij deed zijn kap op van zijn pull ) en zijn vader heeft een lange tijd geleden zelfmoord gepleegd.
Daarna waren we nog wat aan het praten over wat we vonden van hippies ( ? ) enzo…
Nu , ik was de Girlz! aan het lezen ( je kent dat magazine wel)
En er was een poster in van Pink! wat verder een meisje dat veranderde in Avril , een artikel over iemand die waarvan haar vader zelfmoord had gepleegd , en in het begin stond er ook de tekst ’ Roodkapje’
Toeval? Ik denk het niet.

Nu , ik vertelde mijn ouders over hem en vroeg of hij is kon langskomen. Mijn ouders zijn hier helemaal tegen omdat hij zo ver woont ( 1uur rijden met de auto en je kan toch ook de trein nemen?) en vooral, ik heb hem via internet ontmoet… Ik ben echt hopeloos verliefd en heb al veel geweent enzo. Ik wil hem zo graag zien & hij mij ook! Hij is gewoon de ware, ik voel het gewoon :frowning_face:
Waarom moeten mijn ouders dit nu weer verpesten?
Eerst dachten ze dat het een pedofiel was, daarna vonden ze de afstand te lang etc…
Ik heb hem via de webcam al getoond en mijn ma begon te glimlachen omdat hij met zijn gitaar bezig was en aan het zingen was. Ze kon niet geloven dat hij zo mooi kon zingen. WAAROM MAG IK HEM DAN NIET ZIEN?! Ik heb hen ook verteld dat ik hiervoor zeer ongelukkig was, en dan beginnen ze te zagen van : ’ Wat hebt ge tekort?’ ‘Zijn we niet goe genoeg?’ ’ Ge bent nog veel te jong!’ etc…

Maar ik zie hem écht supergraag. :frowning_face:

Help?

Mij werd altijd verteld dat internetrelaties niet werken…

Er valt niet veel aan te doen? Misschien mag je hem wel ergens ontmoeten samen met 1 van je ouders erbij? In de stad ofzo?

Jah maar , ik vroeg of hij naar mij mocht komen :grinning:
Dus daar zijn zowieso mijn ouders bij ^^

maar toch bedankt ! ^^

Ik snap het probleem van je ouders niet.

raar dat het niet mag als je ouders gewoon thuis zijn.
dat ze niet zo zitten te springen als jij met hem afspreekt waar zij geen oog op jullie hebben, ja dat snap ik…

Idd , ik heb er met mijn ma juist over gesproken , en ze zegt dat hij ‘ooit’ wel is mag komen , maar dat ik niet naar hem mag of mag blijven slapen.
Maaaaar , als hij vaak genoeg komt , zal ze waarschijnlijk wel toegeven en mag ik wel eens naar hem ^^
Dus , ik mag hem wel zien.
Dat is toch al goed, niet? ^^

Oké nu bn ik blij ^^ :stuck_out_tongue:

miss moet je met je ouders overleggen dat het misschien mag als jullie afspreken in een winkelcentrum bijvoorbeeld waar hun ook zijn.
En dat er een vriendin met je mee gaat.
misschien dat het ze dan meer gerust steld?
x succes

ik had precies hetzelfde.
ik heb hem alleen stiekem opgezocht, en tegen mn ouders gezegt dat ik met een paar vriendinnen ging shoppen.
toen heb ik ze dus de waarheid verteld, en ze vonden het wel jammer dat ik ze dat eerst niet had verteld, maar ze waren niet zo heel boos
toen gevraagd of hij bij mij mocht komen,
onze ouders gebeld enzo, en hij mocht slapen!

en 1 uur rijden is niet eens zo heel veel.
dus ik zou gewoon net zolang smeken, tot het wel mag^^

[b]probeer je ouders dervan te overtuigen dat hij te vertrouwen is, als je met hem afspreekt doe het idd gewoon thuis, vooral door blijven zeuren want dan zien ze dat je het echt graag wilt, leg je ouders uit waarom je zo goed met hem kan praten en dat je niks te kort hebt bij je ouders

& hopelijk voor jou lukt het dan…[/b]

Van mijn ma mag hij wel komen , maar ik denk niet dat dat lang gaat duren.
Want zijn opa gaat hem niet elk weekend brengen denkik ,dat begrijp ik nu ook wel. En naar hem mag ik niet omdat ze ‘weeral’ eens gehoord heeft dat er een meisje van 14 aangevallen werd door 4 Afrikanen. Oké , allemaal heel erg, maar ik ga toch niet buiten? Ik ben toch binnen bij hem?!
Maar ik hoop dat als hij vaak genoeg komt , dat ze hem toch vertrouwen en dat ik dan wel eens meemag.

'n ik denk dat hij het echt wel meent ,want hij dacht zijn muziekwedstrijd af te zeggen om bij mij te zijn. En op msn zei hij dat hij even alleen wou zijn en toen hij terug kwam zagen zijn ogen helemaal rood. Dus ik denk niet dat dat dan een pedofiel is ofzo eh?

Achja. Ouders.
Langs één kant begrijp ik hen wel , maar toch…

nou ik zou zowieso tegen je ouders zeggen dat je ze begrijpt (werkt bij mij vaak wel als ik ze over wil halen), en dat je beseft dat het gevaarlijk kan zijn. maar dat je hem daarom bij jou thuis wil uitnodigen als je ouders er ook zijn zodat ze hem kunnen zien en kennis met hem kunnen maken…

ik kan je ouders wel begrijpen,want nuja iemand via internet ontmoeten is heel oppervlakkig,en meestal praat je via msn en gsm vlotter tegen iemand dan in real life,ik heb het gewoon niet zo voor ‘internetdates’
maar praat er gewoon rustig met je ouders over,laat hen een foto van hem zien ofzo

Ik heb echt de grootste blunder ooit gemaakt, ik vervang de namen, want het is zo erg.
ik ben een meisje van 15, ik had 3 maanden met me vriend Giovannie, voor giovannie was ik met een ander bezig, hij heette Tyrone, ik was stapel verliefd op hem had zelfs ‘vlinders in me buik’. Het contact werd verbroken toen hij op vakantie was, en hij had zijn mobiel in het water laten vallen. hij wist niet waar ik woonde want we spraken altijd buiten af, het was zomer en dus lekker weer. Ik gaf het op, en kreeg voor de 2e keer in dat jaar weer met giovannie, begon hem leuk te vinden en langzamerhand Tyrone te vergeten. Ik dacht dat hij me toch niet meer wou. Maar toen kreeg ik het nummer van Tyrone van een mijn vriendin Lela, die hem ook kende. Ik smste hem, hoe het met hem ging, en hoe zn vakantie was, of ie nog wel wist wie ik was. Hij reageerde kei snel, en leek nogal enthousiast! hij wou met me afspreken. maar ik had nog met Giovannie, maar was weer helemaal in de zevende hemel door tyrone, had een soort zwak voor hem, het is niet dat ik een sletje ben, maar Giovannie was niet zo lief meer als het leek, en maakte soms nare opmerkingen en vaak ruzie. Tyrone stelde me gerust en zei dat ik het maar beter uit kon maken met Giovannie, niet alleen omdat hij het wou, maar hij wist dat hij niet goed voor me was, omdat ik hem verhalen had verteld dat hij me had geslagen, en me uitschold voor nare dingen. Ik durfde het niet echt uit te maken met Giovannie omdat ik geen ruzie met wou, en hij heel agressief was. ondertussen had ik met Tyrone gekust. en wist dat ik het niet langer vol hield met Giovannie, dus heb gezegt tegen Giovannie, dat we beter vrienden konden blijven. 2 weken erna had ik een verjaardag van Mailo en Tyrone was er ook. ik Ging er ook heen want mailo was ook een vriend van mij en mijn vriendinnen die ook mee gingen, onder andere ook Lela. Hij had voorgesteld om een weekendje weg te gaan. heel lief natuurlijk. maar nu komt het: toen ik weg ging zei ik perongeluk tegen Tyrone; DOEI GIOVANNIE. hij werd razend en gooide een boksbeugel op de grond, hij brak zo hard gooide die. ze wouden naar giovannie en die wouden ze in elkaar slaan. want tyrone is nogal een vechtersbaas, en is bijna 18 terwijl giovannie 16 is. het is nu 2 dagen verder en hij is nog steeds boos. help me hoe maak ik dit goed? ik voel me echt vervelend en schuldig. want hij heeft tegen een vriend gezegt, dat ie nog steeds van me houdt, maar dit echt heel erg vind. en stuurde mij een smsje, je hebt me echt voor schut gezet bij me vrienden, help, en wat moet ik doen ?! xx radeloosmeisje

Ik heb een internet relatie gehad… maar nu bezoeken we elkaar heel vaak en zijn we al 2 jaar lang samen ^^, vraag of hij naar jou toe komt zodat je ouders hem kunnen ontmoeten en dat ze beetje oog op jou en hem kunnen houden etc. laat jou moeder eens met zijn moeder bellen of laat hem x met je moeder praten ofzo of zeg gewoon van kom eens bij mij langs dan hebben me ouders er wat meer vertrouwen in… btw liefde is grensloos

@ Fleeeur: jeetje wat superkut! laat hem afkoelen, foutjes maken kan / doet iedereen… maar het lijkt me niet echt een rustig type… succes!

Ik heb zelf meer dan een jaar een relatie gehad op lange afstand (3uur! met de trein, en dat verliep prima)

Verder zou het ook kunnen dat je ouders je nog veel te jong vinden (ik weet niet hoe oud je bent). Verder kan je altijd proberen af te spreken, maar er zelf een aantal voorwaarden aan te stellen zoals: niet alleen gaan, altijd op drukke plaatsen komen, of je kan hem ook gewoon naar jou thuis laten komen.

De enige reden dat je ouders het misschien afkeuren is omdat ze bang zijn àls er iets zou gebeuren, maar je kan het altijd proberen. :slightly_smiling_face:

Ik vind het heel spijtig voor je dat je ouders zo doen, maar langs de andere kant begrijp ik hen wel. Je hoort zoveel nare dingen over pedofielen op het internet. En nu komt hun dochter aanzetten dat ze een leuke jongen heeft ontmoet via internet en er mee wil afspreken. Je bent ook nog jong dus ik begrijp het wel dat ze je zo maar niet met eender wie willen laten afspreken.
Oke, jij weet dat het een hele leuke, lieve jongen is die te vertrouwen is, maar je moet je ouders hier nog van zien te overtuigen. Praat erover met hen, vraag of hij niet eens bij je mag langskomen terwijl je ouders er zijn zodat ze hem ook leren kennen. Na een tijd zullen ze hopelijk wel inzien dat het een gewone jongen is die jij leuk vindt en hem ook accepteren.

Hmm jah inderdaad (=
Maar ik denk dat mijn ma hem al begint leuk te vinden,
want gisteren ging mijn ma weg, en hij wou dat ze naar mijn kamer kwam zodat hij haar kon ‘uitwuiven’ ( voor de grap dus =D) en ik riep dus mijn ma en zei dat hij wou wuiven. Mijn ma kwam lachend mijn kamer binnen en hij begon voor de webcam te wuiven en te glimlachen. En geloof het of niet ,maar mijn ma begon gewoon kinderachtig mee te wuiven xD Haha.

Maar ik hoop zo hard dat het gaat lukken… :]

Ow dat is mega erg!
Ik denk dat je er het best eens rustig met Tyrone over praat.

Succes! ^^