3 weken geleden heeft mijn ex het uitgemaakt, deels doordat hij er niet tegen kon dat iedereen uit zijn klas de hele tijd zei dat ze mij niet snappen dat ik nog steeds bij hem ben enz. Ook doordat zijn vriend het niet leuk vond dat een groot deel van zijn aandacht naar mij ging in de pauzes.
Ik baal er enorm van dat het uit is. Hij smst gemene dingen maar meestal als hij dat doet ( weet ik uit ervaring in ruzies ) weet hij dat ik gelijk heb of voelt hij zich zwak.
Morgen is de dag dat we 2 jaar samen zouden zijn, ik zie er enorm tegen op om die dag morgen alleen door te moeten brengen zonder hem & ik hoop dat hij zich ook rot voelt morgen zoals ik.
Ik wil hem heel erg graag een sms sturen dat ik hem heel erg mis en ervan baal dat het zo heeft moeten lopen en heel graag wil praten of het goed wil maken. Doordat ik er zelf enorm aan onderdoor ben gegaan ( geestelijk & mijn gezondheid ) dat het uit is weet ik niet zo goed wat voor bericht ik moet sturen. Weten jullie misschien iets wat echt binnenkomt bij hem?
Liefs X