Ik wil hem laten weten dat ik nog aan hem denk

3 weken geleden heeft mijn ex het uitgemaakt, deels doordat hij er niet tegen kon dat iedereen uit zijn klas de hele tijd zei dat ze mij niet snappen dat ik nog steeds bij hem ben enz. Ook doordat zijn vriend het niet leuk vond dat een groot deel van zijn aandacht naar mij ging in de pauzes.
Ik baal er enorm van dat het uit is. Hij smst gemene dingen maar meestal als hij dat doet ( weet ik uit ervaring in ruzies ) weet hij dat ik gelijk heb of voelt hij zich zwak.
Morgen is de dag dat we 2 jaar samen zouden zijn, ik zie er enorm tegen op om die dag morgen alleen door te moeten brengen zonder hem & ik hoop dat hij zich ook rot voelt morgen zoals ik.
Ik wil hem heel erg graag een sms sturen dat ik hem heel erg mis en ervan baal dat het zo heeft moeten lopen en heel graag wil praten of het goed wil maken. Doordat ik er zelf enorm aan onderdoor ben gegaan ( geestelijk & mijn gezondheid ) dat het uit is weet ik niet zo goed wat voor bericht ik moet sturen. Weten jullie misschien iets wat echt binnenkomt bij hem?

Liefs X

Ik vind dat hij het nogal om een kutreden heeft uitgemaakt en zou helemaal niks sturen als ik jou was. Denk dat dat wel binnenkomt.

Dit ja. Niets sturen en doen alsof je er niet aan denkt.

Als je hem morgen graag zou willen zien, kan je toch iets smsen van: Zie ik jou morgen nog? Morgen is de dag dat we twee jaar samen zouden zijn…

En als ie niet reageert, dan weet je genoeg

// Dit zeggen heel veel mensen, maar mijn gevoel voor hem ondanks alles kan ik niet uitleggen. Ik wil gewoon heel graag zeggen dat ik hem mis enzo maar ik weet niet hoe…

Ik mis je. Waarom moet er een heel lulverhaal omheen als dit dan gewoon hetgeen is wat je wilt zeggen.

Ik snap wat hier boven staat maar ook snap ik dat je hem een sms wilt sturen.

Zelf zou ik denk ik wel een sms sturen maar dan wel pas later op de dag, dan kan je eerst nog afwachten

// afwachten ging ik sowieso doen, het liefste stuur ik het om 23:00. Dat deden we altijd, iedere 16e van de maand, dan stuurde we een lief bericht naar elkaar. Wat zou je dan in die sms zetten?

// ja klopt je hebt gelijk! dankjewel xx

ik zou in de sms zetten dat je hem mist en nog iets wat neutraal is…
ik zou hem er niet meteen mee overvallen dat het echt slecht met je gaat doordat het uit is, als je een keer een normaal gesprek voert kan je dit alsnog zeggen