Ik wil hem beter leren kennen :)

Er zit een jongen bij me op school, en ik vind hem echt heel leuk… ik zit in de 2e en hij zit volgensmij in de 4e… ik heb hem een paar weken geleden een vriendschapsverzoek gestuurd op facebook en hij heeft het geaccepteerd! :flushed:
ik wilde heel graag een gesprek beginnen en ik heb hey gezegd op fb :slightly_smiling_face: we hadden even een kort gesprek en toen moest ik gaan en ik heb zn nummer gevraagd om te appen.
naja even om het kort te houden, hij heeft me de hele dag daarna genegeerd op app toen ik wat zei, en nu vanochtend heb ik weer hey gezegd en gevraagd of hij eigenlijk wist wie ik was, en hij zij uhh ja ik denk het…
Dus nu wil ik hem beter leren kennen enzo, maar hoe kan ik dit het beste aanpakken?
alvast dankjewel :wink:

gewoon jezelf zijn, niet jezelf forceren ofzo

Alleen een gesprek met hem beginnen als hij dat ook echt wilt, anders gaat hij je misschien irritant vinden en dat wil je ook niet…

Dit idd :wink:

Ik zou idd wel oppassen dat je niet te opdringerig wordt, want dat stoot alleen maar af. Blijf jezelf en knoop op school eens een gesprek aan!

Okay, je moet opassen dat je niet teveel met met gaat praten want dat kan nogal irritant voor hem zijn. Als je heb op school ziet ofzo zeg hem dan op zn minst gedag… Dan kom je al een eind verder. Wat je ook kan doen is vragen of hij een keer kan afspreken maar dat is maar net of je dat wel durft☺️ In ieder geval succes!!

Ik raad je aan om gewoon in real life tegen m te gaan praten, want op whatsapp en internet is het toch anders… vroeger sprak ik iedereen ook vaak aan op internet, maar tegenwoordig wil ik ze sowieso goed in het echt leren kennen voor ik de op fb toevoeg of op whatsapp mee praat… dus gewoon in rl 'm aanspreken en kijken of het goed voelt of niet!