Ik wil heel graag een vriendje

haaai mensen,
ik ben een meisje (: m’n leeftijd klopt niet hoor. Maar ik wil echt heel graag een keer tongen… ;$$ maar ik heb een probleempje: iK BEN SiNGLE! ik wil echt so graag een vriendje en ik ben slecht in flirten, HELP ME!
xx

Alles komt wel op zijn tijd. Volgens mij ben je nog veel te kinderlijk voor een vriendje.

Hihi.

iK BeN oOk sIngLe!!!
soo vervelund, ikuh wil oowk supergraawrg tongen!!! :metal:

http://fotozup.com/wp-content/uploads/2011/09/facepalm06.jpg

beetje zelfrespect meid… heb geduld

Wil je asjeblieft normaal typen? Ook zijn er al heel veel topics over dit onderwerp. Verder wens ik je succes, maar ik zal zeggen ga niet te veel opzoek want dat werkt vaak tegen je.

Klinkt als een hulpkreet uit de Girlz.

Maar ik kan nu echt niet zorgen dat jij een vriendje krijgt… Inderdaad, alles komt op zijn tijd. Beter dat je over 2 jaar een vriendje krijgt die heel lief voor je is, dan dat je nu met de eerste de beste jongen gaat, en na 2 weken diep gekwetst wordt. Wacht gewoon af.

Facepalm

Hehe.

En inderdaad, een beetje ABN graag.

Ik zal je uitleggen hoe het werkt: Pak de eerste jongen die je op school ziet VOL op de bek! Lekker tongen meid.

Nee, even serieus, wacht gewoon op de juiste jongen. Flirttips staan in het flirttips topic.

Topctitel mag niet in hoofdletters.

Hoe oud ben je dan wel echt?
Je maakt je volgens mij zorgen om niks, het moet vanzelf gaan, zoeken heeft geen nut. En dat je een vriendje “nodig” hebt, is sowieso onzin.

Als je het zo graag wilt: vraag het aan met iemand (ik denk dat je 12 ofzo bent, jullie doen dat nog). Zo moeilijk is het niet om iemand te zoeken die eens wil zoenen. Maar als ik je een advies mag geven, wacht op iemand die het waard is.

^
^
^
Doe er dan meteen een slotje op, alsjeblieft *kijkt vragend aan

:facepalm:
Je kunt geen tijd instellen om een vriendje te krijgen en je moet VERLIEFD
worden het komt gewoon nog wel.
En omdat je nu zo’n hopeloze topic maakt moet je advies krijgen van een 12 jarige.

Het is grappig dat je avatar zelf ook facepalmt.

:’)

omygosh.

Beetje hopeloos, don’t you think?

ik wil ook wel eens wat.

Hahhahahahahahaha