Ik wil graag jouw mening over mijn webwinkel

Hallo! :grin:

Ik ben sinds een weekje online met mijn eigen webwinkel. Het assortiment is nog heel erg klein, maar daar komt snel verandering in. Vooralsnog zijn het alleen sieraden en accessoires, maar in de toekomst komt er ook nog kleding bij!

Nu wil ik jullie graag vragen om een kijkje te nemen en in dit topic aanmerkingen, opmerkingen of tips te geven. Wat kan er nog verbeterd worden, wat is er al goed, wat vind je van het uiterlijk? Etceteraā€¦
Ook je mening over het (kleine) assortiment graag: wat zou jij bijvoorbeeld nog meer willen zien in een webwinkel?

Nou hier komtie dan: www.budgetlover.nl .
De webwinkel is gericht op jongvolwassen vrouwen, dus vanaf 16 jaar tot ongeveer 30. Ik bied alleen maar budgetartikelen aan, dus je vindt geen product duurder dan 20 euro.

Gewoon eerlijk zijn, ook al vind je het misschien helemaal niks. Ik hoor graag opbouwende kritiek, maar hele positieve mag natuurlijk ook :slightly_smiling_face:

Liefs,
Jeanine

Ik vind het een beetje kinderlijk. Maar het is ook wel weer vrolijk.

+ dit mag niet dus je zal snel een slotje krijgen.

Ik vind het een beetje standaard. Maar de prijzen zijn wel okƩ.

Sneaky reclame.

Er bestaan ook mensen die het oprecht goed bedoelenā€¦ Het gaat me er niet om dat mensen nu gaan bestellen omdat ze dit zien, daar is Ć¼berhaupt mijn assortiment veel te klein voor.
Zodra ik echt een goede webwinkel heb dan komen de mensen vanzelf :wink:

Zit niet zo te zeuren mensen! Leuke webshop meid! Prima prijzen, hoop dat hij goed gaat lopen.

Hoi! Even wat feedback,

Ik zou op de pagina verzenden&retourneren ook je verzendkosten melden. Met de 7 dagen zichttermijn houdt je je niet aan de wet verkoop op afstand. Zichttermijn is wettelijk vastgesteld op 14 dagen. Omdat je er niet aan voldoet wordt de zichttermijn automatisch 3 maanden. Als je al klanten hebt die hiervan op de hoogte zijn kun je wel wat gesodemieter mee krijgen. En wie draait er op voor de verzendkosten voor het retour sturen van het product? Ook wel goed om dit te melden.

Officieel ben je ook verplicht contactgegevens te hebben op een webwinkel, dus het adres, telefoonnummer, e-mail adres en evt kvk/btw nummer. Dit wekt daarnaast ook een stuk meer vertrouwen bij potentiƫle klanten.

Verder ziet het er leuk uit. Succes!

Woww, zeer leuk! Mooi design ook trouwens.

Een beetje weinig, maar verder wel okƩ.

Persoonlijk zou ik dat grote groene vlak veranderen (vind ik zelf een beetje storend) en het logo linksboven iets groter maken zodat de naam van je webshop meer opvalt (als je op een subpagina zit dan). En de rij aanbevolen artikelen op Ć©Ć©n rij plaatsen ipv 1 en een kwart. En zoals boven al vermeld een duidelijk lijstje met verzendkosten enzo!

Vind het er verder leuk uitzien, succes er mee :slightly_smiling_face:

Reclame maken, in welke vorm dan ook, is niet toegestaan hier.