Ik wil graag een vriend

Hoi allemaal. Ik heb eerder een topic geplaats maar ik wil dit uitgebreid doen.

Ik wilde sinds kort (nou ja wat langer)heel graag een vriendje. Als ik stelletjes zie in films of in het echt raak ik een beetje somber. Ik heb ook een jongen rond zien lopen en hij ziet er heel leuk uit en geprobeerd oogcontact te maken en dat lukte min of meer…

Ik zou graag jullie mening willen horen of misschien hebben jullie tips? Sorry als ik wanhopig overkom…

1 like

Laat je interesse tonen. Probeer een praatje te maken en dan merk je wel of er een klik is. Het gaat meestal vanzelf. Als je niet veel jongens tegen komt, ga een activiteit doen waar wel jongens komen. Zelf heb ik eens een heel leuk contact gehad in de openbare bibliotheek. Ik ging daar regelmatig heen. Toen kwam ik eens in gesprek met een hele leuke jongen over een boek.

1 like

Ik vind het best lastig om op iemand af te stappen… Hoe kan ik op hem afstappen als hij constant bij zijn vriendengroep is?

Hij is vast wel eens alleen. En, er zijn een heleboel leuke jongens, dus staar je niet blind.

1 like

Dankjewel!

Ga ook niet te veel op zoek, heeeel cliché, maar je vindt vaak iemand als je niet zoekt, zoals ik hahah.
Ik wilde ook heel graag een vriendje en toen ik mij er eenmaal bij had neergelegd dat het niet op kort termijn zou gaan gebeuren, kreeg ik een vriendje

2 likes

Hoi Jenna! Het is normaal om graag een vriendje te willen en ik denk dat heel veel mensen zich daar in herkennen. Pas wel op dat je niet genoegen neemt voor minder dan dat je verdient! Het helpt ook om uit te zoeken wat jij belangrijk vind in een relatie, en wat je zelf te bieden hebt. Dan komen de juiste mensen op je pad!

1 like

Dankjewel!

Hoi, ik ben 22 en heb ook nog nooit een vriend gehad. Het zou fijn zijn. Maar bij mij komen alleen leuke jongens (om te daten wel te verstaan) als ik het heel druk heb of veel pech heb gehad. Dus 1 tip: Heb het druk of heb veel pech :wink:

1 like

Dankje haha. Ik probeer het ook een beetje los te laten en meer te concentreren op school! Vriendje komt hoop ik vanzelf :grinning_face_with_smiling_eyes:

Jongens zijn er genoeg, als een jongen jou leuk vind dan komt ie vanzelf wel op je pad. Ik weet dat de meeste jongens houden van meisjes die erg met henzelf bezig zijn en niet veel aandacht vragen. Dan val je meer op, en voordat je het weet ziet iemand je staan :wink:

Een kleine advies voor je van mij,
kies nooit voor de eerste de beste,
check altijd zijn intenties met jou.

Ik hoop dat er een leuke jongen op je pad komt,

Groet Yasmin

Ik ken hier echt zeker wat mee! Super bedankt!