ik wil graag advies/tips

~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~[img]hey!
ik heb vandaag voor hetaller eerst een fotografi foto gemaakt van geen persoon, en zelf vind ik hem wel goed gelukt het is ook een beetje bewerkt de kleuren. Maar nu wil ik graag advies/tips omdat dit pas mijn eerste foto is enzo. Graag eerlijk ook al vind je het lelijk daar kan ik van leren!
[IMG]http://i44.tinypic.com/2jbqp34.jpg

Ik vind het een orginele foto :relieved: Alleen is het jammer dat ie op de voorgrond een beetje wazig is :frowning_face:

Grappig.

meer? of mischien nog leuke ideeen?

ik vind hem leuk :slightly_smiling_face:

zou je ook eens een paar willen posten van personen!? want ik ben wel benieuwd! :slightly_smiling_face:

de voorgrond is wazig. Dat is zonde ; ik vind het een leuk idee. Je kunt je fototoestel op een statief zetten; dan staat hij goed en wordt de foto minder wazig.
Verder, als je wat serieus wil worden, moet je denken aan een emotie of een boodschap die je over wilt brengen, en hoe je die het best overbrengt.

Goeie tip! en dat van statief of dat beter is. DANKJEWEL!
@ ik zal binnenkort een persoon proberen maar dit vind ik nog even makkelijker, en ik ben vandaag beginnen maar ik ga het zeker een keer proberen

hihi meer?

een sterker contrast tussen licht en donker misschien. niet heel veel sterker, gewoon wat sterker. zou misschien een ander effect geven … denk ik ?

Ik vind hem te gemaakt, het lijkt net alsof je alles precies zo hebt neer gelegt voor de foto & dat vind ik niet mooi, voor de rest is die leuk

Ik vind m erg leuk, alleen jammer dat hij een beetje wazig is.

Mooi hoor!
maar vind je dat niet zonde van je make-up?? XD

Ik vind 'm wel leuk bedacht:) Maar de voorgrond moet idd wat scherper zijn;) Maar wat wil je precies met de foto vertellen?

leuk bedacht,maar ik vind het kwastje een beetje storend,meer?? ^^

Het kwastje is idd erg irritant, hij staat teveel op de voorgrond !
Wel leuke foto trouwens,

ik zou denk ik met alleen die oogschaduw ofzo het wel een mooie foto vinden maar met al die dingetjes erbij vind ik dat het zijn 'natuurlijkheid’verliest.
maar das mijn mening hoor xp

Het kwastje op de voorgrond stoort idd heel erg. Maar verder vind ik hem wel leuk.

Het kwastje stoort indd, maar dat komt ook omdat die wazig is…
heel leuk idee trouwens :slightly_smiling_face: