Ik wil gewoon niet meer naar school door hem..

Mijn ex heeft het uitgemaakt vlak voor de grote vakantie. De school is nu al weer een week begonnen maar… ik haat het. ik zit bij sommige vakken bij hem in de klas, en dan staart hij naar me… al zijn vrienden zie ik fluisteren en naar me kijken… ik vind het verschrikkelijk! ik zie hem elke dag sowieso in een les of anders in de pauze. hoe in godsnaam kan ik hem vergeten als ik hem elke dag 2394739 keer voorbij zie wandelen. ik ben bang dat ik gekwetst word omdat ik nog steeds een klein beetje voel…
ik wil dit niet meer…
zo is school helemaal niet leuk meer voor mij, ja uiteraard dat is het sowieso niet maar nu al helemaal niet. elke dag ben ik weet benieuwd wat er gaat komen en elke keer in de avond denk ik dat ik er over heen ben , maar dan zie ik hem de volgende dag weer op school en word ik weer gelijk verdrietig…
sinds het uit was heeft hij 8 weken niet meer op whatsapp gekeken en nu is hij ineens de hele dag online… dat maakt me heel onzeker… het hoeft natuurlijk niet meteen een meisje te zijn waar hij zoveel mee praat maar dan nog…
ik wil gewoon niet meer naar school alleen maar omdat elke dag een lange pijnlijke dag is doordat zijn vrienden naar me staren, hij bot doet en ik niet weet wat elke dag me brengen gaat…
wat moet ik doen?
Thanks… 'x

Probeer er boven te staan en blijf lekker bij je vriendinnen:-)

Vertel het aan een vriendin of meerdere vriendinnen. Misschien kunnen ze jou er een beetje doorheen slepen op momenten dat je t moeilijk vindt. Natuurlijk blijft het lastig om hem steeds tegen te komen, maar probeer er niet te veel aan te denken. Doe leuke dingen met vrienden en vriendinnen, concentreer je op je school, doe wat jou gelukkig maakt. Zo zul je zelf ook inzien dat je hem niet nodig hebt! Sterkte :slightly_smiling_face:

En? Wat dan nog als hij nu de hele dag met een meisje praat?
Het is over tussen jullie, dus hij mag doen wat hij wil.
Natuurlijk is dit lastig voor jou, omdat je nog gek op hem bent.
Maar zoals ik altijd zeg: Je relatie is niet voor niks uit.
Probeer afleiding te zoeken, leuke dingen doen met vriendinnen of mensen die dicht bij je staan.
Misschien weer is een keer daten? Je horizon verbreden?
Ga vooral niet verdrietig kijken of aandacht proberen te krijgen van hem, als die bij jou in de buurt is. Maar gedraag je ontzettend vrolijk en lach veel.
Don’t let him bring you down :wink:

Zwaai naar zijn vrienden als ze kijken, fuck all enzo.

Begin met het verwijderen van zijn nummer, dan voel je ook niet de drang om naar whatsapp te staren en de hele tijd te checken wanneer hij voor het laatst online was.

Tja, lastige situatie :frowning_face:
Het is natuurlijk balen dat jij hem nog leuk vindt, maar let’s face it: het is over en dat gaat waarschijnlijk niet veranderen. Heb je een hecht groepje vriendinnen? Zoek hen dan lekker op en zoek afleiding. Zijn vrienden moet je gewoon lekker negeren, daar sta je echt wel boven. Deze periode is moeilijk weet ik, maar je komt er echt wel doorheen, hoe gek dat nu mag klinken. Doe veel met je vriendinnen, lach veel en zorg ervoor dat je lol hebt. Mocht dat niet lukken kan je altijd nog een nieuwe hobby zoeken of je storten op school. Het schijnt dat als je een glimlach opzet dat dat je hersenen laat denken dat je gelukkig bent, en dat je dan een geluksstofje aanmaakt. Dus: fake it until you make it. Sterkte in elk geval. Ik weet zeker dat je er doorheen komt. :sob::muscle:

moeilijker dan het lijkt maar ja dit moet je doen