–
Jeetje. Vertel dan gewoon aan de kapper hoe je het wilt? Ze knippen heus niet je hele haar eraf hoor.
Ben het met ICExCOLD eens. Die mensen hebben een opleiding gevolgd hoor :’) Waarom moeten hier allemaal topics voor worden aangemaakt?
jij zegt toch tegen de kapper hoe kort / lang je het wilt hebben, die lagen groeien wel bij -.-
@Kloot
Ik ben ook niet altijd de slimste (wie wel?), maar om nou zo’n topic aan te maken, gaat zelfs míj te ver :’)?
Of 1 van de 1000 hoe kom ik in contact/ hoe val ik op/ hoe wordt hij verliefd op mij/ hoe krijg ik die jongen met vriendin.
AAAAAH :’).
@ICExCOLD: Haha ik ook niet hoor, verre van. Maar inderdaad, hahaha :’) Het lijkt wel of het moeilijk is om zelf even logisch na te denken :’)
We worden volwassen volgens mij.
damn ze knipt het onderste en dan groeit de rest vanzelf bij daar knipt ze dus minder af… ze gaat echt niet alles afknippen… en dat laat je toch ook niet gebeuren, je zit er zelf bij… :S
ik snap niks van dit soort vragen gewoon logisch nadenken…
@Kloot
Ja, misschien iets te volwassen voor GS met mijn 16/17 jaar :’). Maar serieus, bij 3 kwart van de topics die nieuw worden aangemaakt denk ik echt van wtf, heb je zelf geen hersenen ofzo?
Volgens mij ben je al volwassen.
je snapt zelf al dat als je geen laagjes meer wil het dus wel MOET worden afgeknipt tot de eerste laag, gevolg: kort haar.
Dus, simpel zat:
- laagjes, lang
- geen laagjes, kort
en kappers zijn niet achterlijk
Sarcastisch of compliment? ;p
Haha, toen ik voor het eerst sinds een tijdje weer op Girlscene kwam schrok ik me kapot :’) Ik ben 19 ;p
@Kloot
Ik zie het als compliment, vooral door je opmerkingen overal. En zie je: Je bent dus al volwassen Maarja, wie is dat niet met dit soort topics? (Op de mensen die ze maken na)
@HartYou
Kom op… Je hebt de beginpost gelezen. Waar gaat het heen met het niveau? Tuurlijk knipt een kapper niet je hele haar eraf. Die zijn ook niet helemaal gestoord.
@ICExCOLD: Jeej haha ;p
Sommige mensen noemen het volwassen, sommige bitchy :’) Achja.
Als ik soms reacties van mijzelf teruglees van een paar jaar terug denk ik echt ‘Holy fuck’ en dan wijzig ik ze snel haha :’)
@Kloot
Dan maar bitchy. Sommige mensen hebben soms ook wel een bitchy opmerking nodig :’). Een mening is een mening, haha.
Hahaha het lijkt soms of heel girlscene hun eigen kapper niet vertrouwd.