Ik wil filmacteur worden,

Heii,
Ik wil later filmacteur worden.
Nu denken jullie waarschijnlijk daar heb je weer zo een dromer, maar nee.
Ik wil nu echt al enkele jaren zo graag filmacteur worden. Nu ben ik er zelf ook al hard aan het werken aan. Om mijn droom werkelijkheid te maken.
Zo volg ik toneellessen, en doe ik figureren bij Spangas.
Maar ik ben er nog lang niet.

Hebben jullie nog tips voor me? ,

Alvast bedankt (:

xoxo Loraine

Het gaat er niet om hoeveel je er voor doet
het gaat erom hoeveel geluk en mazzel je hebt

tot die tijd gewoon blijven doen wat je leuk vindt!

Actrice toch?

Zo veel mogelijk audities doen?

hey ik figureer ook in spangas

Eh, je kan je inschrijven bij een castingbureau.

Moet je de 28ste deze maand figureren? x

Nee! Dat is op een dinsdag(?) en dan zit ik op school nog :confused:

-

Ohh okii. Ik dacht eventjes dat jij een vriendin van een vriendin van mij was. Die heet namelijk ook Kayleigh en moet dat wel figureren dusja xd. Maar okii (:

-
@Schaap, zelf ben ik erachter gekomen via twitter. Maar als je in het nieuws op spangas.nl zoekt, staat er misschien nog de advertentie van oudere berichten die ze hebben geplaats.

Soms vragen ze ernaar, soms willen ze veel mensen etc en dan mag je mensen meenemen.

ik zou zeggen ga naar veel auditie’s toe en film desnoods al je talent en laat het op youtube zien.

Acteur? Dan ben je in een verkeerd topic. Haha.
Volg ook workshops door en bij bekende personen/theaterscholen. Schrijf je in bij castingbureaus, vaak moet je wel een theateropleiding hebben gehad… behalve als je jong bent, ik weet niet hoe oud je bent. Misschien naar een jeugdtheaterschool gaan? Kijk, schrijf je in en ga zelf naar audities of screentest. Ik heb 4 jaar lang audities gedaan totdat ik eindelijk een keer een ronde door was. Dat was verder ook niets geworden.. Je moet niet alleen goed zijn, maar je moet vooral mazzel hebben.

Dankje, & ik ben 15,
ik zit al op een theaterschool.
Maar denk dat ik inderdaad me ga in schrijven bij castingbureaus.

Ik hoop dat ik mazzel heb (:
Wil jij nog filmactrice worden?

Ik ken een jongen die ook zo is begonnen en hij is nu best bekend in Nederland, heeft al meerdere grote rollen gedaan enzo. Je moet brutaal zijn, je inschrijven bij een castingbureau, mensen benaderen, figureren en jezelf onderscheiden door opvallend te zijn, alle audities doen waar je voor wordt uitgenodigd, handig gebruik maken van connecties etc. Het is dus totaal GÉÉN kwestie van ‘geluk hebben’ maar van goed kunnen acteren, jezelf ontwikkelen en heel hard werken.

Denk ook, als je er echt hard voor werkt dat je er komt. Zoals die jongen die jij kent.

Dankje (: x

ik denk ook wel dat als je het echt wil, en er hard voor werkt je er zal komen.
zal het niet helpen om een opleiding te doen na je school?
iets als de frank sanders akademie, maar dan voor film.

Zelf wil ik ook een opleiding doen nadat ik mijn examen heb gehaald.
Alleen ben ik nog aan het twijfelen welke, maar gelukkig heb ik nog genoeg tijd om te kiezen (:

Ik wilde eigenlijk meer theater(toneel of musical) doen ipv voor de camera. Maarja, je moet ergens beginnen… en mijn ouders waren niet echt enthousiast met mijn acteren terwijl ze het prima vonden dat ik het land door ging om audities te doen. Ik had ook graag naar de theateropleiding van het AHK of Maastricht gewild. Hoewel ik het nog graag wil ben ik al wat te oud om te beginnen op zo’n opleiding. Nu doe ik geen audities meer voor films e.d. omdat ik andere prioriteiten heb. Misschien over een jaar, na mijn studie, dat ik het weer oppik.