Ik wil eruit worden gestuurd (A)

Sorry, niet goed gelezen

Kijk een pagina terug dan, eerst lezen voordat je gaat praten.
En nee ik hoef niet stoer gevonden te worden ik probeer alleen duidelijk te maken dat het echt niet leuk of stoer is om eruit gedonderd te worden.
Omdat ik het elke dag meemaak, dus.
Ga niet praten voordat je goed gelezen hebt.

Ga goed lezen dan, sta ik er positief tegenover dan?
nee, dus ik weet niet wat je praat maar er staat toch echt “ik wou dat ik zo braaf was” Jezus, mensen kunnen niet goed lezen hier.

door de klas blerren
en heletijd praten
docent irrieteren

onder de tafel zitten en er niet meer onder uit komen.

nou gewoon zoveel mogelijk door elkaar

• spullen vergeten
  • heelheeelheelveel kletsen en als ze waarschuwen doorgaan, en omgedraaid zitten
  • beetje stomme opmerkingen maken
  • met dingen gaan klooien
  • geluid maken
  • niet opletten
  • andere kinderen afleiden
  • heel lang doorpraten als ze vragen om stil te zijn
  • huiswerk niet maken
    -heel druk doen!
    en gewoon zoveel mogelijk van dit tegelijk!

of je braaf bent, dat heb je zelf in de hand. dus daar kun je toch zelf wat aan doen dan.

Hoe kan je lol hebben als je eruit wordt gestuurd. Het is alleen maar nablijven. :pensive: Serieus, zoek een hobby? =)

Oh oke, sorry, mijn schuld.
Ik had eerst moeten lezen…

I’m sorry ^^

haha oke x

Niet als je vroeger nogal veel dingen hebt meegemaakt met volwassenen die je dingen aandoen en daardoor ontzettend verandert bent in de omgang met volwassenen mensen die je commanderen en hem op je flippen, oke ik snap dat je dat denkt. maar door wat ik vroeger allemaal mee heb gemaakt ben ik zo geworden en dat verander je niet zo 1,2,3.
Dus, daarom.

Ja, dat komt dorrdat ik nooit die berichten daarvoor lees xD
Toen zag ik jou berichtje en ging gelijk reageren, sorry (nog een x) mijn schuld :wink:
Heb ik ook weer wat geleerd ^^

de leraren zouden het juist fijn vinden als je nog even meedeed die laatste lessen.

ik wou wel dat ik er een keer niet uigestuurd werd xd
ze moeten echt altijd mij hebben,
facking irritand <_<

Waarom wil je eruit worden gestuurd?
Maarja, gewoon lol hebben, lachen, kletsen en niet luisteren naar de leraar.

[i]Die ene die zei ; ‘Scheld dan met kanker, dan wordt je er meteen uitgestuurd.’

Wat vind jij er nou van, als je dat roept? Dat alle kleine onvolwassen kut kindjes tegen je opkijken?

Denk maar is goed na, voordat je een blauwtje loopt.[/i]

Deze topic slaat echt helemaal nergens op, ja sorry hoor :stuck_out_tongue: Hoezo wil je er uit gestuurd worden? Je kan ook wel lol hebben zonder eruit gestuurd worden… Je bent echt niet stoer als je er uit bent gestuurd hoor :wink:

iemand uit me klas wil der ook altijd uit, en dan moet hij der uit, gaat die bijna janken ;l

ehm. bij mij is het al een keer gelukt door.
aan iemands haren te trekken.
de hele tijd de leraar aankijken met zo’n fake glimlach
gaan lachen als het stil moet zijn.

en me te moeten melden, njaa een gele kaart krijgen door.
de gaan kruipen door het lokaal, hele erge grote mond hebben, op de tafel gaan zitten met je rug naar de leraar toe, kansloos gaan dansen met een vriendin.

ik heb het goed gelezen, maar ik ben het met killaah eens, ookal staat er ‘ik wou dat ik zo braaf was’

HAHAHAHAH, serieus?