Ik wil eruit worden gestuurd (A)

[i]MUAHAHA,
Je kon me eigenlijk oprapen toen ik dit las. Kwam heel erg nuchter over.

Anyway; neem een natte spons mee en gooi dat, en roep; Kijk, daar gaat Spongebob. niet grappig :pensive:

Of je gaat, net zoals bij ons een keer in de klas, op de tafel staan en dan roep je ‘neuken?’ en gaat weer rustig zitten.[/i]

[i]Maar in 4 jaar tijd, ben ik ook nooit eruit gezet… Dus waarom zou jij dat nou wel willen. Om dan te zeggen; ‘Woow, ik ben eruit gestuurd bij dat mens, koel hè.’

Juist :pensive:’ Gedrag van een sperzieboon.[/i]

Ik ben in bijna drie jaar er maar een keer uitgezet, maar dat was omdat die vent er dolgraag iemand uit wilde zetten omdat hij geen orde kon krijgen.
Maarja, ik had een pot nivea op tafel staan, en hij was uit aan het leggen, en ik had mn boeken niet op tafel omdat hij zei dat je goed moest luisteren en dat je niks anders mocht doen, en na 20 minuten flipte hij hem helemaal uit tegen mij. En toen moest ik gaan. Goh wat was dat een sukkel :stuck_out_tongue:

maarja, het is idd echt niet stoer als je er persé uitgezet wil worden, eigenlijk heel triest.

Nou yay, eruit gestuurd worden is toch zoo leuk…
Ik snap écht niet waarom je dat wilt.
En ingestudeerd eruit gestuurd worden is nog dommer.

Hahahahaha

Als je iets graag wilt gebeurt het vaak juist niet.
Maareh, vliegtuigjes en propjes doen het altijd goed.

Hoe zielig?
Oke, kan je niks verwijten, word er vaak uitgestuurd, maar dat komt door mijn karakter. Ik ben zo, al zie ik het graag anders.
Jou karakter is dat je braaf bent, als jij je nu de laatste dagen anders gaat gedragen weet iedereen dat je je anders voordoet dan dat je bent en zullen ze je allemaal een overdrijver vinden.
Wees jezelf. Het is niet cool om eruit te worden gestuurd (moet je horen wie het zegtXD)

eeyyeeeh mensen, doe es aardig.
als zij dat nou wilt en als je het dom vindt, moet je niet reageren.
Ik snap je best hoor, dat waren wij laatst ook van plan, aangezien wel gewoon een keer voor de bovenbouw (zitten in de derde btw) in checkpoint hadden moeten zitten (cp=straflokaal).
T’is gelukt. Gewoon bij een leraar(-es), bij ons dus hv, waarvan je weet dat je niet naar de wc mag en dan zeggen; mag ik naar de wc?
zij/hy;nee.
Jij; oke ik ga toch ofzo.

mss beetje kinderachtig maar het werkt wel (Y)

Als zij er zo graag eruit wil worden gestuurd en ze kan zelf niet eens een manier bedenken hoe dat moet is ze fucking debiel.
Je wilt lol hebben. Kan je zelf niet bedenken hoe dat moet ofzo?

Geen boeken mee, zijn ze al geirrteerd
Dan heletijd klote, lopen op tafels zitten knoeihard schreeuwen.
Of scheld met kanker, bij ons word je er dan meteen uitgestuurd :’)

x)

:grinning_face_with_smiling_eyes:

Idd!
Als je vrienden hebt heb je al genoeg lol… of ligt dat nou aan mij… ;o

hahahahahhahahahaha.
vet stoer als je eruit word gestuurd.

Yup!

Ik snap anyway niet waarom je eruit gestuurd wil worden, ik word er zowat elke dag uitgestuurd en in mijn schooldossier staat alleen maar
Grote mond, geen respect, scheld met ziektes wat tegen de regels is, rookt, Betrapt op blowen,drinken. Geen respect voor andere leerlingen, Geweld.
Echt al word ik nog van school afgetrapt, geen school die me meer moet.
maar is gewoon mijn karakter, zo ben ik.
Ik heb zowat elke week vierkant, al 2 keer geschorst.
Elke dag nakomen, serieus ik wou dat ik zo braaf was.
Maarja zo ben ik niet :'d

ehm… stoer? waarom vertel je dat x] ?

Wat een hersenloze losers hier.

Hoezo wil je dat?
Ga op je tafel dansen, rondjes rennen, met papiertjes gooien, er zijn zat manieren, en die weet je vast zelf wel, just do it ennee… Laat ons even weten hoe het is afgelopen

Dat doet ze zodat ze op girlscene daar weer een topic over kan aanmaken ^^