Ik wil eruit worden gestuurd (A)

*knikt*

Gewoon vervelend zijn, praten en praten en praten, iets door de klas gooien, sowieso te laat binnen komen, lachen, etc. Maar ik vraag me af waarom je het wilt :’).

Wacht.

Nee, dat vraag ik me niet af. Ik wilde het in de eerste ook wel eens. Maar als het gebeurde vond ik het toch niet zo leuk.
Het is niet stoer.

Ja wat Boxershort zegt is wel waar :ninja:

Dan ben je wel heel cool, als je er uit wordt gestuurd?

taart uitdelen zonder toestemming.

praten en gwn als de meester/juf bijv. zegt we gaan beginnen ?
moet je zeggen ? watt … jij gaat beginnen ik niet hooor :stuck_out_tongue:
dan iedereen gaat ofcourse lachen x
en gwn door blijven praten

ps: hahah lijkt net of ik een crimineel ben ofzo

Die is leuk. Zo leuk dat je er niet eens voor word uitgestuurd denk ik.

Wat is er mis met braaf zijn? Tering waarschijnlijk weet toch niemand dat je er nooit bent uitgestuurd.

Maar goed als je echt wat wilt flikken sta je tijdens de les gewoon op scheld je de leraar uit, loop je naar een willekeurig persoon en geef je die een klap, scheur je je boeken door midden en gooi je ze uit het raam en gaat dan weer rustig zitten.

Nou wedden dat je dan dikke lol hebt! En lekker met je vriendin kan gaan lachen dat je niet meer braaf bent omdat je er uit bent gestuurd! Nou partyyy :expressionless:

Bleh eruit gestuurd worden betekent vaak ook nablijven en of strafwerk staat gelijk aan verdoening van je kostbare tijd.

Ga op je bank staan springen en roep de hele tijd ‘Lik mijn reet mevrouw!’
Dan mag je er zeker van zijn dat je eruit gestuurd word.

nee wacht,
laat me raden
zit je in de 2de ?
want dit is echt typisch 2dejaars gedrag. En nee, ik zeg niet dat ze allemaal zo zijn, helemaal niet, maar er zijn in de 2de véél mensen die denken dat dit cool is. WAT OVERIGENS NIET ZO IS.

xD een vriendin van mij wou dat ookxD

ze zat met potloden te gooien gummetjes te gooienxD
en met iedereen te kletsen
de rest ook trouwens XD
bijna iedereen werd eruit gestuurd behalve zij…
de veroorzaker van alles xD

mooie tijd xD dat was in de eerste klas xD

Ik ben in de afgelopen 4 jaar op deze school er nog nooit uitgestuurd. En nee, ik ben niet persee een nerd of watdanook. Ik irriteerde me altijd een ongeluk aan die kindertjes die leraren uitdaagden. (typisch puberale 2e klassers is dat, tsja) Dusja waarom zou ik het zelf doen? Mja what the hell schiet je er mee op, ik snap dat nooit.

maar het is wel grappig XD

de hele tijd achterom zitten om te praten met mensen achter je… vooral als de leraar aan het praten is… en telkens als hij je waarschuwt door blijven gaan… dan wordt je zeker eruit gestuurd hebben ze echt een hekel aan

Waarom wil je dat ?
Het komt allemaal op je dossier te staan en als je van school wilt wisselen en je bent er vaak uitgestuurd kan dit voor problemen zorgen hoor ;o
Maar goed;
Ga heel hard gillen of ga ineens lopen zingen of van die irritante zoemgeluidjes maken.
En gewoon brutaal antwoorden

waarom zou je dat willen?

Dat is zielig x)

Het is niet leuk hoor.

*Te laat in de les komen
*Boeken niet mee + hw niet af
*Anderen afleiden, kletsen
*Bijdehand
*Vliegtuigjes door de klas gooien
*Heel hard lachen, de hele tijd met anderen
*In slaap vallen

Gewoon vervelend doen! Beetje lol maken, dan word ik er altijd meteen uitgestuurd. Maar het ligt natuurlijk idd ook wel een beetje aan je reputatie. Als ik mijn boeken vergeet kan ik me per direct gaan melden. Maar als zo’n duf mens voor mij de leraar uitscheldt gebeurd er bij wijze van spreken nog niks.

Zorg wel dat je niet in je eentje er wordt uitgestuurd, dan hoef je ook niet in je eentje na te komen/strafwerk te maken of weet ik hoe dat bij jullie werkt.

xx

ps: Kom niet wanhopig ‘ik wil eruit gestuurd worden’ over, want dan sturen ze je er dus ECHT NIET uit. :wink:

Bij ons is dat niet moeilijk. Gewoon te laat komen en je kaart zijn vergeten. Dan mag je de les niet in. Nieuwe regels -.-

Of gooi een schoen naar de leraar. Bush actie. Heeft vooral succes bij vakken waar actualiteit erg belangrijk is.

En anders de gebruikelijke regels overtreden en blíjven overtreden. Zoals niet eten, praten, etc.

Je kan natuurlijk ook gewoon de klas uitlopen.