Ik wil eruit worden gestuurd (A)

Hee…
Ik wil in de laatste 8 schooldagen er minstens één keer uit worden gestuurd, maar ik weet geen goede manier, want ik ben normaal nogal braaf, dus ik kan behoorlijk wat flikken en toch er niet worden uitgestuurd XD
Maar het moet wel een reden zijn die aanvaardbaar is, dus niet de leraar gaan uitschelden/slaan ofzo.
iemand tips…?

heel de tijd kletsen/omgedraaid zitten .
uh voorderest weet ik niet echt iets xD

haha XD
ik wil er niet uit worden gestuurd (:
maar uhh
gewoon alles wat niet kan/mag bij elkaar;
spullen vergeten/huiswerk niet af
+
op de tafel gaan zitten
+
door de klas schreeuwen
+
met potloden gooien
+
door de klas lopen (om je potlood te halen *wenkbrauwwiebel*)
+
ondertussen nog even met je vrienden gaan kletsen
+
op het bord gaan tekenen

genoeg? XD

waarom dat ??

Ga op de tafel liggen en kom er niet meer van af. op een begeven moment gooit die je er dan wel uit. zeg maar wat doms.

oh wij wilden dat ook altijd xD 3 jaar geleden (A)

gewoon echt heel irritant gaan doen
brutaal tegen de leraar
schreeuwen
gewoon door het lokaal gaan lopen

gooi een vliegtuig door de klas.

in de 1e wou ik dit ook haha.

Te laat in de les komen en als ie zegt dat je te laat bent ofzo ga je helemaal tegen hem in (zonder te schelden dan) en je geeft hem geen gelijk.

Op een gegeven moment is de leraar dat echt wel zat en wordt je er waarschijnlijk wel uit gestuurd, tenminste… zo zijn ze bij ons wel.

Omgedraait gaan zitten en omgedraait blijven zitten als de leraar vraagt of je je om wilt draaien.

vooral met dingen gooien… papieren vliegtuigen of pennen ofso… doet het altijd goed.

waarom wil je dat ?
ik snap het niet helemaal?

doe die laatste dag ook nog even je best, het komt namelijk echt raar over, ik irriteer me dood aan die mensen die er graag uitgestuurd wilde worden, in de 2e idd.

heel hyperactief doen…

oh goed idee,ik doe mee
de laatste dagen op mijn oude school,ik moet toch zorgen dat ze me niet vergeten?
:smirk:

Dat doe ik altijd al x]

Niks in de les doen helpt ook… en als de leraar je dan waarschuwt moet je gewoon gaan kletsen met diegene die naast je zit… zorg gewoon dat je een beetje opvalt;)

dubbelpost

bij ons in het AK lokaal hangt een enorme kaart van europa, waar mn vriendin en ik tegenover zaten.
dus we gingen om ste beurt met papieren vliegtuigjes naar die kaart gooien en dan keken we waar ie kwam en dan gingen we op een heel lelijk niet kloppend kaartje in ons schrift tekenen waar we heen gingen en hoe we van de ene plek naar de andere plek kwamen (niet twee keer hetzelfde voertuig)
we gaan geloof ik kruipend van griekenland naar noorwegen XD
zoiets?

ik ben er uiteindelijk niet uit gestuurt, vriendin wel

edit: we deden dit niet om eruit gestuurd te worden, gewoon omdat de les übersaai was

Potloden gooien naar leraren !

Ps. Scharen zijn ook een goede optie.

whaha, we willen dat gewoon voor de lol, anders voelen we ons zo braaf, na 2 jaar er nog nooit uitgestuurd XD

Dude waarom vraag je dat in vredesnaam. Dat is heel zielig.

halló, wij mogen na 2 jaar braaf zijn toch ook wel een keer lol hebben…?
en dan nog, die kindertjes in de 1e zijn er al minstens 20 keer uitgestuurd… so what?