Ik wil er niet heen

Heej,
dit jaar doe ik examen, en dan ga ik volgend jaar naar een nieuwe school waar ik 7 jaar op moet zitten, het is zegmaar zorg/welzijn dus er zitten onzettend veel meisjes op, en ik ben juist heel erg iemand die veel met jongens omgaat, en hun aandacht heel erg nodig heeft, klinkt heel verwend enzo, maar ik ben gewend dat jongens dingen voor me doen en aandacht geven. ( en nee ik heb egt niet maatje 0 en een supermodel gezicht ) dus ik kijk er echt niet naar uit om naar die school te gaan. ik ben bang dat ik gewoon heel erg negatief zou veranderen of me heel erg eenzaam zal voelen, al kan ik ook wel opschieten met meisjes.

kan iemand me misschien helpen dat ik misschien meer zin heb in volgend jaar ?

Denk iets meer aan je zelfvertrouwen doen.

ik heb ook het idee dat ik beter met jongens dan met meisjes om kan gaan, ik kan veel beter met ze praten, en ze snappen me. Ik zit nu nog op de middelbare school dus nog niet echt last van. Ik denk wel dat je er het beste moet van maken. Je moet echt, hoe dan ook, proberen jezelf te blijven. Die meisjes, die zullen vast heel aardig zijn! Spreek buiten school af, met jongens? Het komt écht wel goed denk ik. Ik kan je niet echt helpen.

uhm… naar een andere school gaan ofzo.

Of idd iets meer aan jezelfvertrouwen doen en je er alvast een beetje op voorbereiden en wat meer met meisjes om te gaan en minder met jongens.
Ik weet zeker dat het hardstikke meevalt.

:four_leaf_clover:

een zorg/welzijn school waar je 7 jaar op moet zitten?
sinds wanneer duurt een zorg opleiding zo lang?

maargoed wat Kloot zegt; misschien iets meer aan je zelfvertrouwen doen. De meiden zullen waarschijnlijk heel erg aardig zijn. Je moet uitkijken dat je jezelf niet afzonderd want dat zullen zij ook merken. Het is sowieso spannend een nieuwe school, waarschijnlijk valt het wel mee en zitten er echt wel leuke meiden tussen!:slight_smile:

Er is niet egt iets met mijn zelfvertrouwen hoor :open_mouth: het is ook niet zo dat ik maar 1 vriendin heb XD ik heb misscien 15 vriendinnen, maar daartegenover weer 40 vrienden ofzo… even grof geschat. ( buiten school even dan he XD ) ik hoop egt dat het meevalt

(oja; ik zit op hbo-verpleegkunde en daar zit denk ik toch nog 20% jongens op. Ik weet niet wat voor een opleiding jij gaat doen? Maar er zitten wss ook nog jongens op hoor. Bij mij zaten er in ieder geval veel meer jongens bij dan ik had verwacht;))

dan vraag ik me toch echt af waarom je die opleiding gaat doen terwijl je er niet heen wil

Eerst MBO Spw en dan HBO maatschappelijk werk ^^
Naja gewoon hopen op het beste, ik voel me nu eigelijk al veel beter door het ff te typen zegmaar X)

aaah oke;)
idd er zullen meer meiden op zitten, maar ook nog wel wat jongens.

Maar zoals je zelf al zei; je hebt nog vrij veel vriendinnen ook nog. Dus als je er niet goed mee om kon gaan dan zou je niet 15 vriendinnen hebben. Ik denk niet dat je er bang voor hoeft te zijn!
in ieder geval veel succes, het duurt nog wel eventjes. Het komt vast goed:)

Nou ik was ook het meisje dat alleen maar met jongens omging maar 1 vriendin had en voor de rest vrienden, sinds ik op andere school zit ben ik gewoon met de meisjes proberen vriend te raken… ja je gaat waarschijnlyk veranderen maar dat is egt niet maximaal ofzo je blijft nog steeds dezelfde persoon. en je zegt dat er veel meisje zitten maar er zitten er dan toch ook jongen?

successs