Ik wil en kan op feestvakantie, maar mijn vriendinnen niet

Helloo

Ik heb eindelijk de mogelijkheid en het geld om deze zomer op feestvakantie te gaan, ik heb dit nog nooit gedaan met vriendinnen dus het knaagt!!! Nu ben ik al een tijdje aan het appen/vragen, en helaas kunnen al mijn vriendinnen niet vanwege hun relatie of omdat ze geen geld hebben (en ik wil niet langer afwachten want af en toe kijk ik en dan zitten sommige hotels/appartementen al (bijna) vol). Balen!!!
Ik heb nu op twee sites waar je een ‘reismaatje’ kan zoeken een advertentie geplaatst en nu app ik met een andere jongen die op m’n advertentie had gereageerd, ik vraag me af of iemand hier ervaring mee heeft?

En anders, weet iemand een oplossing? Ik ben 21 en wil graag naar Lloret toe gaan.
Dan maar alleen? Dat zou echt mijn nood oplossing zijn want ik zal daar vast genoeg mensen ontmoeten maar toch is het wel anders dan als je samen met meiden gaat?!
Help me pleaseee :flushed: :flushed:

Als het toch niet klikt met die jongen dan gewoon alleen gaan. Juist alleen ontmoet je veel mensen.

Ik zou echt nooit alleen op feestvakantie gaan haha, stel dat je helemaal lazarus wordt dan heb je niemand bij je die je vertrouwt…

Ik zou niet alleen gaan, je kan altijd nog op vakantie gaan. Er zijn ook mensen van 25+ die nog op feestvakantie gaan.

Je kan ook meegaan met een single reis een kennis van mij heeft dat ook gedaan en hij heeft vrienden voor het leven gemaakt.

Mijn vriendin en ik willen allebei op examenreis gaan maar willen liever niet alleen met zn 2en, daarom zoeken wij nog een 3e of 4e persoon. We willen van 26 mei tot ongeveer 4/5 juni gaan. We zijn allebei 18

Kan je niet met een groepsreis mee?

Aan de reacties ^
Ik had inderdaad gekeken naar groepsreizen, maar dan kom je toch al snel op totaal andere bestemmingen en/of singlesreizen terecht. Dat wordt 'm niet echt…

Momenteel heb ik ook geen contact met die jongen omdat het toch niet goed voelde, ik zou echt veel liever met meiden gaan haha :cold_sweat: En alleen gaan is ook niet het van het…

Ik zou echt niet alleen op feestvakantie gaan. Letterlijk iedereen is op dat soort bestemmingen met groepjes vrienden, in je 1tje vind je niet zo snel aansluiting.

Ik zou inderdaad gaan voor een groepsreis oid, die zijn er tegenwoordig ook voor jongeren.

Lieve meiden, bedankt voor alle reacties!

Ik heb ondertussen veel rondgevraagd in mijn omgeving maar helaas…
Ook heb ik bij een hoop single- en groepsreizen gekeken op de websites, maar helaas.
Ik wil op zon/feestvakantie, en dat heb ik daar gewoon niet kunnen vinden.

Op dit moment baal ik echt… heel erg. Ik denk dat ik dan maar niet ga? :flushed:
Ik baal zo erg maar er zijn geen andere opties meer.

^Wil je echt per se naar Lloret? Mambo heeft bijv een reis naar L’Estartit, dat is ook echt een feestvakantie, en het is niet zo prijzig.

Ik vind het enthousiasme van de mensen daar wel leuk om te lezen. Dit topic gaat bijvoorbeeld over meiden die van 18 tm 25 augustus gaan. Ze hebben een forum waarin je elkaar al wat kan leren kennen of een beetje ziet wie er mee gaan.
https://mambo.nl/forum/spanje/2018/4/strandvakantie-lestartit-18-tm-25-aug-2018

Ik vind dit best wel een optie voor je, tenzij je echt vast zit aan Lloret, verder is het denk ik precies wat je zoekt.

Neehoor niet per sé! Maar wel graag een plek waar je goed uit kunt gaan, ik ga even kijken thanks!