Ik wil eens wat anders qua make up

Hoihoi!

Ik heb altijd als ik naar school ga een lijntje eyeliner onder mijn ogen, het is wel mooi, maar ze lijken hierdoor zo klein, ik wil nu wel eens wat anders op mijn gezicht, ik hou niet zo van bakken vol make up en ook geen foundation en ik ben erg slecht in het aanbrengen van oogschaduw…
Lipgloss heb ik wel, maar gaat er zoooo snel vanaf!!!

Tips zijn welkom!!

Groetjessss

Oeh dit ga ik volgen, ik heb dat probleem ook dat mijn ogen zo klein lijken door eyeliner. Ze zeggen wel eens dat je witte eyeliner moet gebruiken op je waterlijn ofzo, maar ik vind dat echt niks…

Hoezo slecht in aanbrengen van oogschaduw? Denk met een aantal tips hier dat je dat echt wel kan lukken hoor! Wat lukt er niet?

Nou, wat dacht je van géén lijntje onder je ogen?
Een lijntje boven je oog (of op je waterlijn, boven) laat je ogen groter lijken. Misschien is dat iets?

mij staat een lijntje niet… ik weet niet wat dat is, maar het ziet er dan gwn zo fel uit :s…

Erboven? En hoe moet dat dan? :stuck_out_tongue:

Wat make up betreft ben ik niet echt heel handig, ookal vind ik het wel erg mooi…

Ik zal het eens proberen, ik heb nog een week voor school dus haha :stuck_out_tongue:

Bedankt iig :wink:

Ik weet niet echt tot waar je het moet smeren, en hoeveel, en welk gebied, nouja, erg slecht dus :’)

maar bijv; je doet geen lijntje? alleen mascara en ook een beetje op de onderste wimpers. ik had gezien op youtube zon filmpje en dat was echt een mooi effect en dan mischien nude kleuren oogschaduw enz?

Erboven? Je houdt je ooglid omhoog met één vinger/hand, en dan zie je tussen je wimpers en je oog zelf een klein randje “huid”. Daar kan je oogpotlood op aanbrengen (vloeibaar is geen goed idee), maar wel waterproof, dat is makkelijker.

Nou ik zie dat ook niet zo goed terwijl ik bezig met, ik smeer maar wat. En dan neem ik zo’n make-up-remover watje, en wrijf ik alles wat boven *het bot* zit weg, als je zo even voelt voel je je oogkas, en dan alles daarbuiten wrijf ik er weer vanaf :grinning: En dan ziet t er wel okee uit ^^

& op die bovenste waterlijn aanbrengen vind ik ZO moeilijk maar het ziet er idd goed uit!

Bekijk make-up tutorials @youtube. :’)
Ik volg Michelle Phan, Bubzbeauty en Andreaschoice.

@vlientje ; dat vind ik ook moeilijk ik krijg dan altijd heel erg traanogen :blush:

Ik zou het er inderdaad ook boven doen, dan lijken je ogen niet echt klein.

Ik gebruik zelf eyeliner en dat doe ik dan hier, gewoon ook zo’n dun randje;

http://www.shefashion.info/resources/Eyeliner.jpg

Ik vind van die winged eyelier ook altijd wel heel mooi;

http://4.bp.blogspot.com/_PTNIFv8KbcY/TMwvRnhR7DI/AAAAAAAAAOg/aQ4QUnJvVTA/s1600/tut+eyeliner+06.jpg

Ja idd dat ook. En ze knipperen vanzelf dicht :pensive: Het lukt mij wel tot halverwege mijn oog. Die bovenste lijn dan, onder is geen probleem ^^

Ohja, Michelle, maar die doet ook best vaak veel make up en ik heb het liever simpel

Dat probleem had ik ook, ik gebruik altijd bruine oogschaduw, winged eyelier, wit oogpotlood & mascara

Hier op GS is ook zo’n ogen-topic he, daar heb ik ook wel eens zitten kijken ter make-up inspiratie :stuck_out_tongue:

Dat heb ik al honderd keer geprobeerd, maar het mislukt me steeds. :'D
Wel mooie foto’s. Ik krijg zin om het nog eens te proberen.

Ohja, die is wel gaaf, dat ga ik ook eens proberen!

Ik had op youtube gekeken naar die waterlijn dingetjes, de onderste doe ik altijd, maar de bovenste lijkt me echt vreselijk irrietant :’)

mascara opdoen dan lijken je ogen ook groter

MMja, ik ben geen grote fan van mascara, maar ik ga volgende week wel wat dingetjes proberen