ik wil een vriendje😐

Een jongen is overigens geen verkoop product die je in de aanbieding bij de Albert Hein ziet maar een mens die je moet krijgen net als vrienden, die haal je ook niet van eBay.

Dit soort dingen komen áltijd op het moment dat je het minste verwacht, met de persoon dat je het minste verwacht.

Ga dus niet op zoek, geniet gewoon lekker van je vrijgezellen leven en steek de daardoor vrije tijd lekker in jezelf, vriendinnen en hobby’s! Jongens zijn soms ook niet alles hoor :wink::wink: Tenslotte ben je nog hartstikke jong, het komt allemaal nog wel! Alle tijd!

Het komt vanzelf wel,je moet niet achter de feiten aan lopen
het kom van zelf liefde kan je niet dwingen.

Als je hopenloos gaat zoeken heeft gewoon geen zin,het heeft dan meer tijd nodig
zo wat je bent nog jong zat tijd voor een leuke vriend.

De wereld vergaat niet als je geen vriend hebt!!! :wink:

Ik snap precies hoe je je voelt!
mijn vriendinnen hebben allemaal een vriendje en ik blijf daar maar forever alone achter. maar weetje, het is een kwestie van wachten. er komt vast snel een hele leuke jongen, maar je moet niet met een jongen nemen omdat je een vriendje wilt. dat heeft een vriendin van mij een keer gedaan en dan was binnen twee weken uit en veel had ze er niet aan!
hoop dat je er een beetje iets aan hebt :sob::muscle: :wink:

Euhm heb ik gezegd dat een jongen niet verliefd kan worden? Nee. Ben ik jaloers? Nee, maar ja ik bedoelde het anders dan dat het overkwam ach ja.

Je zegt dat een jongen afgaat op makkelijke personen (‘de rotte appels’) en zijn keuze dus niet afhangt van het feit of hij verliefd op je is of niet, maar gewoon op hoe gemakkelijk je bent.

Zoek op marktplaats.

Ze bedoelde het waarschijnlijk niet slecht of beledigend hoor. Denk dat ze doelde op een klein groepje typische 14-jarige meisjes die om de week een nieuw ‘vriendje’ hebben.

Ik ben 16 en heb sinds een maand mijn eerste vriendje. Ik ben blij dat ik nu pas mijn eerste vriendje heb op deze leeftijd, kan het al serieuzer worden. Je moet gewoon afwachten en zien hoe je leven loopt.

Dit! Plus, een vriendje hebben is ook ergens een grote verantwoordelijkheid die je op je 14e niet persé nodig hebt.

Niet wanhopig op zoek gaan naar iemand… “echte” liefde kom je vanzelf een keer tegen.

edit mod: reclame is niet toegestaan

You cant hurry love… you just have to wait :kissing:

Komt vanzelf wel! zodra je gaat zoeken ga je je er alleen maar op focussen en als je dan niet slaagt voel je je alleen maar meer verdrietiger

Je bent nog maar 14. Die tijd komt voor jou nog wel. Gedraag je gewoon als jezelf en dan kom je vanzelf een leuke jongen tegen die bij jou past.

Dat maakt toch helemaal niet uit? Vroeg of laat krijg je wel een vriendje. Ik ben ook nog geen leuke jongens tegengekomen, maar als je dertien bent zijn de jongens nog best kinderlijk en onvolwassen. Maar het gaat om de liefde en niet om dat je graag een vriendje wilt. Maak je geen zorgen, er zijn zo veel mensen die rond hun zestiende of later een vriendje krijgen! Dat is normaal!

Ik zou me er niet te druk om maken hoor, als een jongen je leuk vindt, dan vindt ie je leuk, en anders niet.
Ga je vooral niet anders voordoen dan je bent om indruk te maken, want dat gaat juist raar overkomen.
Ikzelf ben 16 en nog single, maar heb geaccepteerd dat ik geduld moet hebben. Stel jezelf er gewoon voor open en wees aardig tegen jongens, maar ga niet opdringerig zijn of een relatie nemen met de eerste de beste jongen die ook maar een béétje interesse lijkt te tonen.

lol :cold_sweat: