Ik wil een pony ..

Maar ik weet niet of het me staat.
Ik heb best wel een lang gezicht.
Maar ik wil wel graag een lange pony zoals die Alix van BNTM.
en mijn moeder zegt dat het niet echt mooi is …

Foto ?

En ik wil een geit…

Nee lullig. Maar plaats even een foto van jezelf misschien wel handig :slightly_smiling_face:

Gewoon doen, het groeit wel weer aan :slightly_smiling_face:

Ik heb niet echt een goeie foto maar ik zal zoeken.

Neem een glitterpony.

XD

Dit lijkt mischien heel dom hoor :blush:
maar ik weet niet hoe je een foto moet toevoegen haha.
ik zit er pas sinds vandaag op :$:$
dit is schamend.

Je kunt toch wel een beetje kijken of het je staat door je haar zo te houden als je je pony wil hebben zitten?

oh :$:$:$
Dan moet je je foto uploaden :blush: (tinypic)
En dan de 2e link hier neer dumpen :$:$
is al goewt hoowr sgat

Girlscene->Over Girlscene-> Uitleg over hoe je een foto in een topic zet-topic
Daar staat alles in.

:grinning_face_with_smiling_eyes:

Voor die ene dag dat je hier nog maar bent, heb je al wel heel veel topics aangemaakt… -.-

JA! :grinning: DOE DAT!!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~[i]Ik zou het niet doen $
Als je het dan zat bent duurt het heel lang voordat die lok weer een beetje is aangegroeid, en als die een beetje is aangegroeid kun je er niet veel meer mee dan het met een knipje vastzetten.
Ik had het eerst ook, je haar zit bijna altijd hetzelfde >> of heel overdreven. << ik heb het nu iets langer maar ik kan er dus niet veel meer mee dan een knipje in doen. (anders hangt het helemaal voor mn ogen weetjewel.)

butt je moet het zelf weten.

^^god wat n preek weer. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~[/i]

Indeed, en op de eerste dag al gelijk tegen iemand flikker op zeggen, goed bezig meid :'D

bij een lang gezicht is het vaak wel mooi. mja foto?

Vraag het anders gewoon aan de kapper!

haha, ik dacht dat dit topic ging gaan over zo’n verwend nest dat geen pony krijgt van haar rijke papa :'D

OT: als je dik of veel haar hebt, dan vind is het wel mooi. Maar ik vind pony’s mooier bij mensen met donker haar :q

Het is beschamender voor je dat je al die :blush: gebruikt.