Ik wil een nieuw dekbedovertek kopen voor mijn vriend

Omdat ik en mijn vriend deze week 3 jaar hebben wil ik een nieuw dekbed overtrek voor hem kopen,
weten jullie een goede, goedkope en snel leverende site waar ik ze kan bestellen?

Liefs :upside_down_face:

Een overtrek of een echt dekbed?

waarom zou je dekbed kopen voor je vriend?

maar oke, ik heb geen idee waar je een dekbed kan bestellen

Ja, een overtrek -in verander het even- :flushed:

Ik koop hem omdat hj altijd dezelfde heeft en ik wel een keertje onder een andere wil slapen :flushed:
én omdat wij ongeveer binnen een jaar het huis uit gaan samen en we hem dan ook wel kunnen gebruiken :wink:

Wehkamp? Hebben nu ook nog 20% korting op een hoop dingen, misschien ook wel daarop

Leen Bakker, Kwantum o.i.d.

Anyways, doe je er nog een ander cadeau bij? (:

Ja, ik vind alleen een dekbed niet zo leuk om te geven, dus ik denk dat ik er nog wat bij ga verzinnen:)

Leuk cadeautje! En gewoon nuttig. Je zou hem misschien ook online kunnen bedrukken met een tekst of foto, dan wordt het meer een persoonlijk cadeautje. Maar ik weet natuurlijk niet of jou dat wat lijkt.

Heel veel winkels hebben dekbedovertrekken, Kwantum en Leen Bakker inderdaad, maar ook Ikea bijvoorbeeld. En online zijn er ook genoeg te vinden. :slightly_smiling_face: Succes.

Ik snap niet waarom dit een raar cadeau is? Juist heel origineel en handig! Als je 14 bent misschien niet, maar als je (spoedig) gaat samen wonen, is dit echt wel leuk om te krijgen! Of dat vind ik in ieder geval.

Ik weet niet echt waar je kunt bestellen, maar ik zou persoonlijk niets erop laten drukken. Waarschijnlijk houdt zoiets niet na een aantal keer wassen, en ik vind het wat te klef. Dat laatste is natuurlijk voor iedereen anders, maar dat eerste is heel jammer als je er toch wat geld in gestoken hebt.

@NobodyKnows & @Daenerys

ik denk niet dat ik hem ga bedrukken want ja, idd met het wassen ben ik bang dat hij er af gaat

ik zou naar een winkel gaan als je het snel wil hebben! dan weet je zeker dat het optijd is, en heb je vaak ook genoeg keus!
leen bakker, v&d, hema in zo soort winkels kan je vaak wel iets vinden :slightly_smiling_face:

Hahah, die is echt seriously waar!!

Haha ik wil ook een dekbedovertrek voor mijn vriend kopen. Omdat hij er maar één heeft en ik dat niet vind kunnen :sunglasses:
Maar gewoon voor de leuk, niet speciale gebeurtenis.

Action heeft hele goedkope, maar ik vraag me wel af hoe de prijs in verhouding staat met de kwaliteit…

die wou ik ook kopen voor mijn vriend maar is nergens te koop helaas :frowning_face:

Ik heb er zelf eentje gehad van de action, maar het is echt bagger. Heel dun, en heel snel faal

Godver dubbel

http://www.funniestmemes.com/wp-content/uploads/Funniest_Memes_her-side-his-side-cat-s-side_1979.jpeg

Nog beter ghehe.

Maarja, bij de Primark heb je opzich ook best leuke, alleen daar hebben ze alleen die kleinste maat dekbedden.
ik wilde er laatst ook eentje voor mijn vriend halen (same problem) en toen waren ze allemaal te klein :frowning_face:.
Dus je moet wel 100% zeker zijn van de maat :slightly_smiling_face: