ik wil een neuscorrectie...

i

ah gossie…
je kan het trouwens ook met makeup proberen ? , het een beetje anders te maken… staan veel filmpjes over op youtube!

negeer die mensen. waarschijnlijk is het zo erg nog niet eens maar denk je het gewoon omdat die sukkels er iets van zeggen. er is veel meer aan je gezicht dan enkel je neus dus probeer je extra mooie punten te accentueren. mensen zien echt niet alleen je neus hoor.

ailoveepink: zou je is zon filmpje willen sturen?
ik kijk nu op youtube maar ik vind niet echt wat …

xduiveltjex: ja ik negeer het ook wel
maar ik voel me dan wel heel kut
ik hoef helemaal geen mooie neus
maar gewoon niet zo erg :frowning_face:

In ieder geval zeker tot je 18e wachten.
En als je het dan nog stoort, dan zou ik er voor gaan
En tot die tijd proberen je zelfbeeld hoog te houden, dus niets aan te trekken van de anderen :'3

ik vind dat je je best aanstelt…

Negeer die mensen, misschien idd eens op youtube kijken voor wat filmpjes!
Praat hier anders ook eens over met je mentor of een vertrouwingspersoon op school?

jij weet dat je zo’n neus hebt, dus is dat het enige dat je ziet als je in de spiegel kijkt. Andere mensen letten niet alleen maar op je neus, dat denk jij omdat hij voor je gevoel zo opvalt. Let anders een keer op andere kinderen in je klas, bijna iedereen heeft wel iets wat hij/zij niet mooi vindt aan zichzelf.

Meid, niemand is perfect! Niemand heeft een perfecte neus. Misschien heb je wel andere mooie eigenschappen. Misschien heb je bijvoorbeeld wel hele mooie ogen. Dan valt die neus gelijk niet meer op!
Trek je niet te veel aan van die stomme kinderen die gewoon jaloers zijn op iets moois van jou en snel zeggen dat jouw neus stom is.
ze willen je naar beneden halen en dat lukt hun nog ook!
Word er niet verdrietig om alsjeblieft! Niemand is perfect, onthoud dat!

Meid, ik zie het zo: ik ben niet echt gezegend met een grote borstpartij, en soms maken mensen daar een opmerking over en ik vond het (vooral in de puberteit) eerst echt verschrikkelijk en ik schaamde me dood en wou zo graag een borstvergroting. Nu zijn we een paar jaar verder, en ondanks dat ik ze nog steeds niet geweldig vind heb ik er mee leren leven en heb ik zoiets van ‘‘ze horen bij mij, dit is mijn lijf en daar is niets mis mee en iedereen die wel vind dat er iets mis mee is zoekt het maar uit, ik hoef voor niemand te veranderen, alleen als ik dat zelf wil’’. Probeer er anders eens met iemand over te praten, bijvoorbeeld met je huisarts of een psycholoog, dat kan heel erg helpen om je zelfbeeld te verbeteren en in te zien dat niemand perfect is en dat als mensen iets te zeiken hebben over je uiterlijk ze vaak zelf ook onzeker zijn over zichzelf.

Hoewel ik borsten toch nog iets heel anders vind dan een neus, ben ik het met je eens. Het enige wat je moet doen is je zelfbeeld verbeteren. Misschien, door je neus zo te proberen verstoppen, doe je 'm opvallen! Het is vast zo erg niet…En als je er echt mee blijft zitten, kan je 'm later laten corrigeren maar werk eerst aan dat zelfvertrouwen :slightly_smiling_face:

en accentueer je goede punten :slightly_smiling_face: trek de aandacht naar je ogen of je lippen,…

Misschien weten de mensen dat je je daardoor onzeker voelt en daarom maken ze die opmerkingen! Zelfvertrouwen krijgen is beter, niet makkelijk te krijgen i know. Maar als iemand wat gemeens zegt over je neus, zeg dan wat gemeens terug over zijn/haar uiterlijk. Iedereen heeft namelijk wat en dan zullen ze er snel mee ophouden denk ik!

hmm of je die mensen nou negeert ofniet… die opmerkingen kun je niet negeren. blijft altijd pijn doen als ze zoiets zeggen.
misschien met je het hier een keer met ze overhebben?

en de tip van bootlegs is ook erg goed: accentueer je goede punten.
probeer dat eens!
kijk is op internet rond en informeer wat. heb je alles geprobeert? en t wil nog niet zoals jij wil kun je altijd nog overwegen om een neuscorrectie te doen.

Je hebt gelijk, tijdens de middelbare school lijken zulke dingen altijd zooooon ramp. Maar als je dan de echte wereld in stapt zie je dat dat helemaal niet belangrijk is. Het zal vast allemaal meevallen er zijn zat mensen niet tevreden met hun neus en zeg nou zelf, als je er mee voor de spiegel staat en focust op die neus dan word hij in je gedachte alleen maar lelijker. Je moet je eigenwaarde/zelfvertrouwen boosten. Ik zou er iig niet meteen iets aan doen zodra het kan, wacht een paar jaar mss zelfs tot je 25ste! Als je er dan nog zo depri van word zou ik pas serieus over neuscorrectie denken. Bedenk wel dat zo’n ding ook weer voor eeuwig is. Persoonlijk hou ik niet van neppe dingen, net alsof je nephaar neemt ofzo. Het is uiteindelijk niet meer de knapheid van jezelf maar kustmatig.

Borsten zijn anders dan een neus…

Mhja, ik heb ook een grote neus. En ik vind het ook vet kut. ):

Die mensen die daar een opmerking over maken, zochten gewoon iets om jou zwart te maken. Je er niks van aantrekken is inderdaad moeilijk, en opmerkingen zijn ook heel vervelend, maar het zal wel minder opvallen dan je denkt. Wat SAVEYOURSOUL al zei, je vindt je neus lelijk en gaat er daarom meer op letten dan andere mensen doen.
Ik denk dat je beter aan je zelfbeeld kan gaan werken dan aan je neus…
Als je op je 18e nog steeds zo erover denkt, kan je altijd nog een neuscorrectie doen.

ik kan het wel begrijpen als je een dikke neus hebt.
dan zou ik dat ook doen denk ik

Ikhb hetzelfde
ikheb aleen een ‘‘Varkensneus’’
en elke keer als ikvoorbij een bepaald groepje mensen loop knorren ze enzo.
Maar ik ben trots op mn neus
ie is niet mooi, maar ikkan er mee leven :slightly_smiling_face: En mn vriendinne zeidendit:’’ Je neus isniet lelijk-die mensen hebbengewoon geen hobbies’’

als je niet van je zelf houdt houdt niemand van je.