ik wil een navelpiercing....

Hee hee,

Ik ben al een tijdje verschillende fora aan het lezen over navelpiercings en dergelijke maar het probleem is ik mag niet van mijn ouders… mijn tweede gaatjes waren al zon issue voor ze dat ik een maand niet uit mocht… ik had ze stiekem laten schieten… maar nu wil ik dat eigenlijk niet doen met mijn navelpiercing…ik kan er niet goed met mijn ouders over praten want als ik over de piercing begin dan gaan ze schreeuwen en moet ik naar boven of gaan zij ineens we… ik wil het echt heel graag en ik wil alles ook gewoon zelf betalen… maar ik wil niet nog meer gezeik met mijn ouders…

Ik ben nu 16 en ik dacht eerst van dan wacht ik tot ik 18 ben en dan hebben ze niks meer over me te zeggen maar dat vind ik ook zo lullig(en duurt lang)

Heeft iemand misschien tips om er uberhaupt met mijn ouders over te kunnen praten en het liefst om ze over te halen…

Alvast bedankt!!!

Piercing topic gebruiken a.u.b :slightly_smiling_face:
Staat helemaal boven aan in dit rubriek!

Ohw oke thankss

Als je nu heel graag piercing wilt, dan wil je dat toch over twee jaar ook nog? Anders zou je over twee jaar spijt hebben… Het is jouw lichaam en je ouders hebben daar geen controle over kunnen ze blijkbaar niet goed tegen.