–
Op een of andere manier durf ik niet op de links te klikken.
Je kan toch iets met die foto doen en dan gaat Google zoeken waar de originele bron vandaan komt? Ik weet alleen niet meer hoe.
Dat kan, maar dan zie je alleen foto’s die ook op google staan echt. Mijn instagramfoto’s bijvoorbeeld zou google nooit herkennen als mijn instagramfoto’s. We hebben ze opgezocht, maar niks gevonden
Weetje wat ik zou doen? Hem gewoon overal op blokkeren en verwijderen. Klaar.
Daar heb je helemaal gelijk in, dat zou ik ook doen. Mijn vriendin vindt hem daarentegen volgens mij echt heel leuk en wil dat absoluut niet. Ook als we samen zijn zit ze alleen maar op der telefoon met die ‘‘Timo’’ te praten en ze staat erop dat ze erachter gaat komen wie het is. Ik acht die kans heel klein, maar ben er echt helemaal klaar mee ondertussen
Maar hij/zij heeft waarschijnlijk kei hard tegen haar gelogen. Ziet ze dat niet?
Ja, nou ja, ze draait er heel erg om heen met dat misschien zijn naam niet echt is, maar dat de foto’s enzo wel echt zijn en dat hij er misschien een goede reden voor heeft.
Ik vind het echt heel zielig dat je dit zo op internet zet. Dalijk is hij echt en staat zijn kop mooi op Girlscene + zijn woonplaats en naam en dit soort info.
Of het is iemand anders en dan staat er zulke info op hem op een meidenforum, terwijl hij dat niet eens doet.
Laat het lekker los, verwijder hem en blokkeer hem.
Gewoon dit.