Ik wil een blog maken maar weet niet waar over

Ja, kunnen jullie helpen bedenken? ik wil graag een blog maken, ik heb het al een keer geprobeerd met beauty mode en een dagboek maar bepaald veel bezoekers had ik niet.
'weten jullie een leuk ondw?

xoxo

Ik denk dat je een blog moet maken wat je echt leuk vind. En in het begin heb je ook niet veel bezoekers.

Een blog moet je maken over iets wat je zelf leuk vind. Je kan wel een blog maken over bijvoorbeeld mode, maar als je je daar niet in interesseert dan vinden je bezoekers het natuurlijk ook niet leuk om te lezen.

Ja dat snap ik, maar ik weet nog steeds geen onderwerp.

Nou dan maak je nog even geen blog aan als je het nog niet weet.

Nee je snapt het niet.

Dat kunnen wij toch niet bepalen voor je? Je moet bloggen over iets wat JIJ leuk vind. Wij kunnen het echt beslissen voor jou. En bovendien maakt het niet uit of je veel of weinig bezoekers hebt. Je doet het toch omdat jij het leuk vind?

ik snap het wel. hahhaah maar ik heb opdit moment niet echt intereses ik hou van gtst en afspreken met vrienden en mezelf op maken…
.

Jezelf opmaken? Tadaa beauty blog!

Volgens mij is het eerder
iemand vind bepaald iets leuk → gaat bloggen
in plaats van
iemand wil bloggen → zoekt onderwerp om over te bloggen

Dan is het geen blog meer namelijk.

Ja daar zat ik over te denken met filmpjes enz. maar dan heb ik een problee, ik mag van mijn ouders geen filmpjes van me zelf op het internet zetten.
en er over schrijven heb ik al eens geprobeerd. en dat lukte niet

Dit.

waarom doen jullie zo onaardig. jezus, ik wou gewoon weten wat leuke blog onderwerpen.

Je kan het ook doen aan de hand van illustraties.
Filmpjes maken doet iedereen.

Natuurlijk heb je in het begin niet veel bezoekers. Wat denk je dan, dat alle grote fashionbloggers na 1 week al op duizenden bezoekers zaten? Als je geen goed onderwerp weet voor je blog zou ik er even mee wachten, als je echt een passie hebt kan je daar bijvoorbeeld een blog over maken.

Onaardig? Het zijn maar gewoon tips hoor. En je kan gewoon geen goede blog krijgen als je er geen passie voor hebt. Dus denk ik dat je eerst een passie moet zoeken.

Nou, je houd van beauty, makeup. Als je geen filmpjes mag plaatsen, en geen foto’s met je hele gezicht (herkenbaar) op de foto, kan je ook stukjes van je gezicht doen. Als je bijvoorbeeld je oog hebt opgemaakt en daar wat over wilt vertellen (over de producten bijvoorbeeld) kan je alleen je ogen fotograferen.

Gaat best toch?

Over dingen waar jij denkt dat je daar iets leuks over kan schrijven