ik wil een baby!

HAHAHAHAHAHAH.
Weetje, dan neem je toch een kind. Heb je gelijk wat te doen i.p.v nutteloze topics plaatsen. -________-

Ja joh, 16 and pregnant is leuk, maar om zelf zwanger te zijn? Het is niet zoals op tv, dat je het gewoon even kan uitzetten als je er geen zin in hebt hè?

^goed idee.
Weet je, ik dacht eerst: haha, dat is weer zo’n 1sterrige basisschool klier, maar ze heeft er 3… :S

:grinning_face_with_smiling_eyes:

Haha wacht nog maar een jaar of 10-15, dat lijkt me beter :’).

het is meer dat ik heel graag iets wil dat echt van mij is, wat van me houd en op me reageert. en ik heb al een hond en een kat, maarja…

Besteed dan maar s wat meer aandacht aan je hond & kat. Je bent veel te jong en te naïef… je hebt geen flauw idee wat de consequenties van een baby zijn. Die kun je niet zomaar even wegleggen wanneer je er genoeg van hebt hé. Sluit dit topic nou maar, het is onzinnig wat je nu aan het doen bent. En als je het echt zo graag wilt, DOE HET DAN!

I GOT IT LIKE THAT
whaha stom wijf is dat, kende dat filmpje al, maar ik kan het nog steeds niet geloven dat er zulke mensen bestaan… Alhoewel ik stiekem hoop dat het nep is.

Een baby is niet zoals een hond of kat hoor. Een baby is meer dan dat. En ik denk niet dat je nu een jongen vindt die dat ook wil. Jongens van mijn leeftijd (13/14) denken niet aan luiers verschonen of geld verdienen. .___.

omg waar gaat de wereld naartoe …

ga lekker met je hond en kat spelen

Het is een fase. Over drie maanden zul je blij zijn dat je er niet aan toegegeven hebt.

HAHAHAHAHAHAHAHHAHAAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAH

nee :pensive:

:stuck_out_tongue: voor de zekerheid
maar even voor de duidelijkheid.
ik heb dit topic misschien (lees zeker) wat te snel geplaatst,
want ik kom denk ik over als een dom kind dat niet denkt aan de gevolgen en met iedere jongen in bed duikt.
het was meer of jullie dat gevoel ook hebben dat je iets wilt dat van je houd en van jou is.
en natuurlijk wacht ik nog 10 jaarjtes ofzo

Maak je barbie-periode even af…en koop dan iets wat ook zorg nodig heeft en kan krijsen. Een varkentje? ^^
Furby’s reageren btw ook op je.

Had dit topic dan over 10 jaar geplaatst :’)

Lijkt het je leuk om iedere nacht 2 keer op te moeten staan, te moeten voeden, het huilende kind te moeten troosten, luier te verschonen, verzorgen én school?

ze heeft er drie?
wat?

zoek een oppasbaantje
ik wil ook een baby, over 5 jaar

Ach, dat valt wel mee hoor. :’)