ik wil een baby!

hoi hoi allemaal,

ik wil heel graag een baby maar ben pas 13
en ga niet met elke jonge naar bed
maarja
wil het wel heel graag
xxx

o__0

uh wacht nog maar 10 jaar.

inderdaad :’)

Dit doet me denken aan zo’n boek, ik ben ff de naam kwijt ;p
Tips om het minder te maken: kijk naar 16 en pregnant (:

Hahahahah xd
Geloof me, op je 13e wil je nog geen kind. Ga nou maar lekker buiten spelen ofzo!

dat vind ik juist een superleuk programma,
daar is het door gekome

http://www.youtube.com/watch?v=6uneIieUrgI

Je bent 13. Je kunt waarschijnlijk die enorme verantwoordelijkheid niet aan. Kijk het filmpje maar eens, is een andere situatie, maar misschien helpt het :’)

Wordt eerst maar volwassen.

Je wilt een kind omdat je 16 and pregnant hebt gekeken?
Ik moet je teleurstellen, maar dan is 16 and pregnant nogsteeds een heel groot verschil met 13 and pregnant.

Probeer het realistisch te bekijken. Je wil baby, maar waarom? Waarschijnlijk denk je vooral aan de leuke dingen. Maar een baby kost veel tijd en geld en die heb je waarschijnlijk beide niet. Je moet nog naar school en kan nog niet werken. Je mag best een baby willen als je zelf maar weet dat het niet realistisch is, dus je moet echt nog wachten en op zijn minst je middelbare school afmaken.

Koop maar een babyborn.

ooh mensen, dat doet me denken aan de girlz. Stond er een keer ook zo’n verhaaltje in van iemand en die was dertien, en die wou een kind hahahaha.
Luister, je wilt het echt niet. En anders zoek je een spermadonor xd.

Een kind hebben lijkt misschien leuk, maar je bent er echt nog veel te jong voor!
Wat zouden je ouders hiervan vinden?

Begin eerst maar eens aan een baby born.

Oh ja, ze wou een kind omdat ze zich eenzaam voelde, dat was het :grinning_face_with_smiling_eyes:

^Dat filmpje! WTF!

Ik wilde het niet zeggen… :grinning_face_with_smiling_eyes: Maar het is wel zo!

Op haar profiel staat 14.

OMG NEE.