hey meiden,
ik heb sinds een paar weken verkering met een jongen uit mijn klas. als we thuis afspreken zit ik altijd tegen hem aan en slaat hij zijn arm om me heen en hou ik zijn hand vast. maar op school valt niet echt te merken dat we een stelletje zijn. als we naast elkaar zitten op de bankjes dan zitten we daar maar, ook houden we nooit elkaars hand vast terwijl dit als we afspreken zo vanzelf sprekend lijkt. ik wil heel graag dat het normaal wordt dat als we naast elkaar zitten, dat hij dan zijn arm om me heen slaat, dat geeft namelijk het beste gevoel ooit. we hoeven niet eens iets te doen, als we daar maar gewoon zitten, samen, is dat al genoeg.
mijn probleem is dus dat we ons op school eigenlijk helemaal niet gedragen als een stelletje, terwijl ik toch best vind dat iedereen dat mag weten. en dat we alleen als we met zijn tweeen zijn zo lekker tegen elkaar aan zitten en elkaars hand vast houden. we kunnen namelijk hoogstens een keer in de week afspreken en dat is veel te weinig
wat moet ik doen om ervoor te zorgen dat we op school ook hand in hand lopen, en dat hij zijn arm om me heen slaat? ik wil alleen maar dat hij me vast houdt.
xxx