ik wil dat hij me vast houdt

hey meiden,

ik heb sinds een paar weken verkering met een jongen uit mijn klas. als we thuis afspreken zit ik altijd tegen hem aan en slaat hij zijn arm om me heen en hou ik zijn hand vast. maar op school valt niet echt te merken dat we een stelletje zijn. als we naast elkaar zitten op de bankjes dan zitten we daar maar, ook houden we nooit elkaars hand vast terwijl dit als we afspreken zo vanzelf sprekend lijkt. ik wil heel graag dat het normaal wordt dat als we naast elkaar zitten, dat hij dan zijn arm om me heen slaat, dat geeft namelijk het beste gevoel ooit. we hoeven niet eens iets te doen, als we daar maar gewoon zitten, samen, is dat al genoeg.

mijn probleem is dus dat we ons op school eigenlijk helemaal niet gedragen als een stelletje, terwijl ik toch best vind dat iedereen dat mag weten. en dat we alleen als we met zijn tweeen zijn zo lekker tegen elkaar aan zitten en elkaars hand vast houden. we kunnen namelijk hoogstens een keer in de week afspreken en dat is veel te weinig :frowning_face:

wat moet ik doen om ervoor te zorgen dat we op school ook hand in hand lopen, en dat hij zijn arm om me heen slaat? ik wil alleen maar dat hij me vast houdt.

xxx

Vertel het hem.

Ja dit. Leg gewoon uit wat je hier ook neer hebt gezet. Waarschijnlijk is hij een beetje verlegen in het openbaar, maar als je uitlegt dat jij het wel graag wilt en dus helemaal niet erg vindt, vindt hij het waarschijnlijk ook oke! :slightly_smiling_face:

of geef hem een knuffel in de pauze?
heeft bij mij ook geholpen

xx

Vertel het hem of sla een arm om hem heen?

Ik vind school daar nou ook niet echt de plek voor. Prima dat je elkaar eens een keer aanraakt o.i.d., maar constant hand in hand lopen of in elkaar gedoken zitten vind ik niet echt gepast op school.

Ik kan me daar zo aan storen als mensen klef gaan doen in de pauze. Beetje onnodig

Ik heb iets met een collega en wij doen ook alleen lief als we samen zijn. Op het werk gedragen we ons gewoon als collega’s.

breng er zelf verandering in.
en doe het niet overdreven. een openbare knuffel vind hij vast niet erg, maar aan elkaar geplakt zitten dat is weer een ander verhaal.

Ik en mijn vriend gedragen ons ook alleen klef als we alleen zijn. Ik denk niet dat één van mijn vrienden me hem ooit een kus heeft zien geven of andersom. Ik vind dat gewoon ongemakkelijk. Maar een arm om je heen slagen vind ik nu wel nog oké. Leg het hem gewoon een keer uit (:

Ze zegt toch ook niet dat ze constant hand in hand wil lopen? Ik kan me best voorstellen dat er af en toe de behoefte is aan een lief gebaar… Je hoeft je toch ook weer niet als twee vreemden te gedragen, wanneer je een stel bent? Ik zou hem het voorbeeld geven. Pak bijv. zijn hand beet en knijp er zachtjes in, of geef hem een lieve zoen op zijn wang voordat jullie weer terug gaan naar de klas.

ik dus ook, ik hou dr zelf ook totaaaal niet van. met zn tweeen vind ik het heeeerlijk maar in het openbaar uh nee.

Mijn vriend vind het ook niet prettig om in het openbaar steeds te knuffelen/zoenen/hand vasthouden etc. Nou prima toch, voor mij hoeft dat ook niet perse. Als we ergens lopen is het meestal gewoon hand in hand, maar op school dan weer niet, af en toe idd gewoon een lief gebaar en een kus als we naar de les gaan maar meer ook niet. Andere mensen vinden dat al gauw klef dus het kan best zijn dat hij het gewoon niet prettig vind.

Dit.

Maar je kan hem toch wel zeggen dat je het afentoe wel fijn vind als hij wat aandacht toont, hij wil dat misschien niet in het openbaar en het hoeft ook echt niet uitgebreid want dat vind ik ook niet gepast op school, maar een knuffel moet wel kunnen toch…

Als je tenminste niet constant aan elkaar plakt van de kwijl en het geslijm

Een arm om iemand heen slaan is toch niet klef? Als je elkaar nou helemaal gaat af staan lebberen ja dat snap ik dat mensen zich daar aan ergeren, maar een arm om iemand heen hebben…

Geef hem gewoon telkens aan het begin van de pauze een knuffel en aan het einde van de pauze weer een knuffel :slightly_smiling_face: