ik wil daar niet werken!

Hoi allemaal, me moeder had laasts gehoord dat er een bakker was die nog zaterdag hulp zocht. Ik was er heen gegaan en kon zaterdag even langs komen voor een gesprek. Ik mocht de volgende zaterdag meelopen maar hda ontstoken ogen, toen was het een week verplaats en mocht ik afgelopen zaterdag meelopen maar dat ging ook niet door want me ogen waren nog steeds ontstoken. Ze zei dat het nog 1 x verplaats kon worden anders zochten ze iemand anders. Me ogen zijn bijna beter… maar ik wil er helemaal niet werken ik heb geen id waarom niet maar tis elke zaterdag 10u werken en ik weet niet hoe ik er van af kom want van me ouders moet ik gewoon aan het werk enzo… help

stel je ouders iets anders voor.
supermarkt, snackbar, restaurant, kranten, winkel, bloemenwinkel of weetikveelwat.
en als je daar niet wil werken is het ook sonde voor hun omdat ze dan iemand moeten gaan inwerken die helemaal niet wil…

nou wees blij dat je op een zaterdagje iets bij kan verdienen ? ik snap je probleem echt niet … een baantje bij de bakker zou ik echt supertof vinden

ja ik snap mezelf eigelijk ook niet echt… ik heb gewoon geen zin ofzo of ben bang geen id:(

mijn ogen MIJN MIJN MIJN

maar
ik zou het gewoon doen?
anders zit je 10 uren thuis

Ja ik heb ook nooooit zin om te werken vind werk niet leuk maar ik doe ht voor de centen en wat ik altijd denk aan elke dag komt een einde ook aan die werk dag :wink:

Als je zelf geld verdient kun je ook dingen voor je zelf kopen die je graag wilt.

Je bent zenuwachtig omdat:
1: je al 2x afgebeld hebt
2: ze zeiden dat het anders niet doorging en daarom denk je dat ze heul streng zijn ofzo
3: je bent er nog nooit geweest.

Waarschijnlijk als je erheen gaat zul je zien dat het hártstikke gezellig is en een superleuk baantje en leuke mensen om je heen. Als je het niet probeert meot je niet denken dat het ergens anders makkelijker is ofzo hoor. Dan kom je nooit aan het werk.
En MIJN ogen idd(:

Probeer het anders een paar weken en ga dan ontslag nemen als je het niet leuk vindt. Als het geld binnenstroomt ga je het vanzelf leuk vinden :stuck_out_tongue:.

Hoi!.
He,niet zo prettig dat je het niet zo pretig vindt om naar werk te gaan met een vervelend gevoel.Als dit de eerste keer is dat je werkt,is het helenmaal niet zo vreemd.Het is juist niet gek,het is nieuw en daar moet je aan wennen.Als je het al eerder hebt gedaan,dan moet je er gewoon voor gaan!.Mischien is het wel heel erg leuk,en spot je leuke jongens.Maar ik zou het gewoon gaan probeeren,en als je het al niet leuk vindt.Dan stop je en mag dat eigelijk niet van je ouders,doe je het stiekem.En ga je ondertussen naar vrienden,en kom je op de tijd terug dat je eigelijk van werk kwam.En dan ga je ergens anders werken,zo verdien je het geld ook nog!.En komen je ouders nergens achter!,

Voor meer tips mail je me maar!.
x

:grinning_face_with_smiling_eyes:

Denk aan al de moneys die je binnen haalt!
In het begin is het erg wennen aan zo’n lange dag, maar op het laatst word het gewoon een eitje! Probeer het op z’n minst, je kan altijd nog zeggen dat je wilt stoppen. Niet geschoten is altijd mis.

Ik zou het gewoon proberen. Misschien valt het best mee. En je mag best een beetje zenuwachtig zijn toch?

Ik zou een moord doen voor een baantje, but okay.

Gewoon gaan, je kan altijd nog nee zeggen. Je bent niet met ze getrouwd.

Ik werk ook bij de bakker
En ik vind het leuk, gezellige mensen, niet hersendodend, je hebt altijd wat te doen.

Ik zou het in ieder geval proberen. Als het je niet bevalt kun je altijd nog iets anders zoeken. Volgens mij is het wel hard werken in een bakkerij maar soms is echt werken ook wel goed toch? Je leert dan in ieder geval wat echt werken is.
En anders zou ik een andere vacature zoeken en dat aan je ouders voorstellen (als ze zien dat je al wat hebt gevonden vinden ze het eerder goed)

oke dankje voor de peptalks! haha, ik zet mijn hersens op nul en ga er heen… haha

succes :grinning:

Je hoeft toch ook alleen maar te komen voor een meeloopdag? Dan probeer je het gewoon eerst een dagje uit, en als je het dan nog steeds echt niks vindt zeg je dat gewoon tegen je ouders. Dan kun je inderdaad een ander baantje voorstellen wat jou iets meer aanspreekt!